خبرهای داغ:
تبریز- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه انتخابات مهم‌ترین موضوع در ماه‌های آینده است، گفت: دشمنان به دنبال ایجاد ترس برای عدم حضور مردم در انتخابات هستند.
کد خبر: ۹۳۲۴۹۹۰
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علیار راستگو روز دوشنبه در کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان افزود: این درحالی است که در چند کشور بزرگ جهان از جمله آمریکا با وجود شرایط کرونایی بدتر، انتخابات برگزار شده است.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب در دیدار تصویری با مردم آذربایجان در ۲۹ بهمن ماه امسال فرمودند «علاج مشکلات انتخابات پرشور است» و بر همین اصل اکنون بزرگترین رسالت ما برگزاری انتخابات پر شور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کشور است.

راستگو اضافه کرد: انتخابات مؤلفه قدرت است و امنیت ملی و سرنوشت کشور برای چهار سال آینده مطرح است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با شیوع کرونا سبک زندگی مردم در طول یکسال گذشته بسیار تغییر کرده بطوری که تمامی الگوهای پیش بینی و طراحی شده برای توسعه و مبلمان شهری را برهم زد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه این استان از موفق ترین استان‌ها در مدیریت کروناست، ادامه داد: ضروری است متناسب با این وضعیت پیش بینی‌های لازم انجام گیرد در غیر این صورت هزینه‌های گزافی باید پرداخت کنیم.

وی با اعلام اینکه از ۲۱ شهرستان استان ۶ شهرستان در وضعیت آبی و مابقی در وضعیت زرد قرار دارند، اظهار کرد: تعداد بستری‌ها اکنون به کمتر از ۴۰۰ نفر در سطح استان رسیده و میانگین فوتی کمتر از سه نفر است.

راستگو با تاکید بر رعایت هرچه بیشتر دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی، افزود: کرونای جهش یافته انگلیسی در چند شهرستان استان گزارش شده و دانشگاه علوم پزشکی تبریز رهگیری های لازم را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: واکسیناسیون گروه‌های هدف در استان در حال انجام است و تاکنون دو محموله وارد استان شده و به زودی محموله سوم نیز دریافت می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها