خبرهای داغ:
رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین
علی پور گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون هزار و 626 کیلومتر از راه های حوزه استحفاظی این استان اعم از بزرگراه، آزادراه و راههای اصلی و فرعی خط‌کشی شدند.
کد خبر: ۹۳۲۵۳۴۹
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵

امیر علی‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: خط‌کشی راه‌ها مهمترین و بهترین روش برای افزایش ایمنی و کاهش حوادث جاده‌ای است که سالانه در 2 هزار کیلومتر از راه‌ها انجام می‌شود.

علی‌پور ادامه داد: اداره ایمنی راه و حریم این اداره کل در راستای ارتقای حفاظ ایمنی میانه راهها و نواحی پل و پرتگاهی و بهسازی حفاظ‌های موجود امسال 44کیلومتر حفاظ بتنی و 105 کیلومتر نیوجرسی دوموج و سه‌موج نصب کرد.

وی از تهیه و نصب علایم ایمنی راهها به تعداد 4هزار و 816 عدد و همچنین تعمیر و نگه داری هزار و 151 عدد علایم ایمنی خبر داد و گفت: این تابلوها شامل تابلوهای اخطاری، انتظامی و مسیرنما بوده است.

رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل ر اهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، 81 کیلومتر ایمن‌سازی اضطراری راه‌ها با تهیه و حفظ علایم و تجهیزات ایمنی، نصب شیار لرزاننده با اولویت راه‌های دوخطه در 66 کیلومتر از راهها و اجرای روشنایی نقطه ای در محل 17 تقاطع همسطح و پارکینگ محورهای پرتردد و اجرای روشنایی طولی در 2 کیلومتر از راههای نواحی و گردنه‌های مه‌گیر را از دیگر اقدامات اداره ایمنی راه و حریم این اداره کل در سال جاری عنوان کرد.

۱۰۱۰/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها