خبرهای داغ:
مدیر کل اطلاعات آذربایجان غربی:

رسانه‌ها برای مشارکت مردم در انتخابات تلاش کنند

مدیر کل اطلاعات آذربایجان غربی گفت: رسانه‌ها برای مشارکت بیشتر مردم در انتخابات تلاش کنند.
کد خبر: ۹۳۲۶۸۷۶
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، مدیر کل اطلاعات آذربایجان غربی  امروز در نشست صمیمی با خبرنگاران، اظهار کرد: هیچ مقامی نمی‌تواند بگوید در تائید صلاحیت‌ها افراد را تائید یا رد کنم.

 وی گفت: در بحث تائید صلاحیت ها کمیسیون های مختلف با حضور ۲۰معاونت در اداره کل تشکیل پیدا می کند و هیچ فردی در تائید یا رد آنها نقش ندارد.

 مدیر کل اطلاعات آذربایجان غربی اظهار کرد: انتخابات شورای اسلامی شهر  نزدیک است و رسانه ها باید نقش خود را در مشارکت بیشتر مردم به خوبی ایفا کنند.

وی تصریح کرد: مردم در پای صندوق های رای حضور پیدا خواهند کرد و باید رسانه ها و خبرنگاران در افزایش این مشارکت از رسالت خود غافل نباشند.

مدیر کل اطلاعات آذربایجان غربی با اشاره به نحوه بررسی صلاحیت افراد در مجموعه خود خاطر نشان کرد:ج لسات بررسی صلاحیت ها در کمیسیون های تخصصی و کارشناسی با حضور ۲۰معاونت اداره کل اطلاعات استان صورت می‌گیرد تا حق هیچ فردی ضایع نشود.

این مقام مسئول افزود: تا به امروز به هیچ مقامی اجازه نداده ام به من بگوئید که در تائید و رد صلاحیت افراد چه کاری را انجام دهم.

وی تصریح کرد: در روزهای پایانی سال جلسه ای با مجمع نمایندگان استان و نمایندگان مردم شهرستان ها برگزار خواهیم کرد و توصیه هایی هم خواهیم داشت.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی اظهار داشت: لذت کار ما در همین گمنامی است و اگر زندگی نامه های مان را چاپ و انتشار دهیم منقلب خواهید شد و رسانه ها در حق این گمنامان قلم فرسایی کنند و از رشادت ها و از خودگذشتگی های سربازان گمنام امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف برای مردم بازگو کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار