خبرهای داغ:
جانشین فرمانده انتظامی استان همدان خبر داد

کشف لوازم خانگی قاچاق در همدان

همدان-جانشین فرمانده انتظامی استان همدان از کشف تعداد ۶۴ دستگاه انواع لوازم خانگی و ۱۴۷۰ عدد ساعت مچی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و پانصد میلیون ریال خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۶۹۵۳
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۵
کشف لوازم خانگی قاچاق در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ رضا زارعی اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان روز گذشته در حین گشت‌زنی و تشدید اقدامات کنترلی در محور‌های مواصلاتی استان به یک دستگاه اتوبوس مسافربری و یک دستگاه نیسان مشکوک که آن‌ها را متوقف می‌کنند.

وی افزود: در بازرسی از اتوبوس مسافربری تعداد یک هزار و ۴۷۰ عدد ساعت مچی و تعدادی لوازم آشپزخانه از قبیل: کارد و قاشق و چنگال و از نیسان باری یک دستگاه یخچال فریزر، سه دستگاه لباسشویی و تعداد ۲۴ دستگاه چرخ گوشت قاچاق کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ارزش ریالی کالا‌های کشف شده برابر نظر کارشناسان ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شد.

*کشف دام فاقد مجوز بهداشتی در همدان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان همدان نیز گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان همدان با تشدید اقدامات کنترلی و ایست و بازرسی در محور‌های مواصلاتی استان، به یک دستگاه خودرو نیسان باری مشکوک شده و آن را برای بررسی متوقف کردند.

سرهنگ مجتبی محمدی افزود: در بازرسی از این خودرو، ۲۲ رأس گوسفند فاقد مجوز بهداشتی که ارزش آن‌ها برابر نظر کارشناسان یک میلیارد ریال برآورد شده، کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی گفت: از شهروندان در خواست می‌شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات