به مناسبت روز بزرگداشت شهدا گفتاری از سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بازخوانی می شود.
کد خبر: ۹۳۲۷۶۱۷
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، فرا رسیدن بیست و دوم اسفند، روز بزرگداشت شهدا نام گذاری شده، بهترین فرصت است تا نگاهی داشته باشیم به بیانات و رهنمودهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در خصوص جایگاه والای شهید و شهادت که حقیقتاً در قاموس اندیشه‌ای و معرفتی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، دارای جایگاه رفیع و بی‌بدیلی است.

در همین راستا به مناسبت روز بزرگداشت شهدا گفتاری از سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بازخوانی می شود.

سزدار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی، فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی و دبیر کل کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی گفت: شهدا همت و اراده خود را به کار گرفتند و در این مسیر لحظه ای ناامید نشدند و با توکل بر خدا و معنویت در برابر همه شگردهای دشمنان مسیر سخت را ادامه دادند و لحظه ای امید خود را از دست ندادند.

وی افزود: امروز به برکت خون با برکت شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، امنیت و شهدای جبهه مقاومت اسلامی است که ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف بر قلل رفیع افتخار ایستاده و آماده ورود با صلابت برای نقش آفرینی در گام دوم انقلاب است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: فرموده حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) که شهدا شمع محفل بشریت‌اند و همچنین در کلام گوهربار حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست راهبرد اصلی پیش روی ماست که باید به آن توجه داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: امروز باید با بهره‌گیری از روش و سیره شهدا مسیری که آنها پیش روی گذاشته اند می توانیم شاهد رشد و اقتدار روزافزون جامعه و امت اسلامی باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات