خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان:

باید مدیریتی انقلابی جهادی و بسیجی در کشور حاکم شود

همدان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه باید مدیریتی در کشور حاکم شود که انقلابی، جهادی و بسیجی باشد، گفت: این مدیریت باید دنباله‌رو منویات مقام معظم رهبری باشد.
کد خبر: ۹۳۲۷۶۸۰
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱

باید مدیریتی انقلابی جهادی و بسیجی در کشور حاکم شودبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام مسیح‌اله عبدی در جمع مربیان عقیدتی سپاه ناحیه همدان ضمن تبریک عید مبعث با بیان اینکه عید مبعث تولد عاطفه‌های نشأت گرفته از مهرورزی و صداقت و اخلاق برجسته‌ است، اظهار داشت: خداوند دین مبین اسلام را توسط پیامبر (ص) بر بشریت اهدا کرد.

وی با اشاره به فرمایشات امام علی (ع) مبنی بر اینکه خداوند پیامبر اسلام را زمانی مبعوث شد که بین پیامبر نبی تا پیامبر خاتم فاصله افتاده بود، گفت: مردم زمان بعثت در خواب طولانی به سر می‌بردند، فتنه‌ها بالا گرفته بود، کارها پریشان و آتش جنگ‌ها شعله‌ور شده بود و دنیا پر از مکر و فتنه دروغ بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه همه انبیا(ع9 و پیامبر گرامی اسلام (ص) مردم را به توحید و خداپرستی دعوت می‌کردند، گفت: پیامبر (ص) مبعوث شد تا انسان بتواند به فلسفه آفرینش خود برسد.

وی با بیان اینکه در هر جامعه‌ای مشارکت مهم است، گفت: اگر رقم مشارکت بالا باشد بحث مشروعیت مستحکم‌تر است و اگر تعداد آن کم باشد مشروعیت ضعیف‌تر است.

عبدی با بیان اینکه معمولا در همه جوامع سه طبقه پایین، متوسط و بالا وجود دارد، گفت: برای طبقات بالا چون همیشه به دنبال منافع خود هستند برایشان مهم نیست در جامعه چه اتفاقی می‌افتد.

وی با بیان اینکه اگر تحولی در جامعه در حال رخ دادن باشد به طبقه متوسط جامعه مربوط می‌شود، گفت: طبقه متوسط جامعه هم گسترده است و شاخص‌های عدالت اجتماعی در این طبقه اتفاق می‌افتد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان افزود: اگر در طبقه متوسط مشارکت بالا باشد می‌توان گفت این طبقه سرنوشت‌ساز هستند؛ طبقه متوسط متأثر از تحولات اجتماعی است‌.

وی با بیان اینکه با نگاه به دهه اخیر متوجه می‌شویم که طبقه متوسط کوچک شده است، گفت: بخش اعظم این طبقه به طبقه پایین سرریز شده است که در تصمیمات خود نباید امیدی به این طبقات داشته باشیم چراکه جایگاه قبلی خود را از دست داده است.

عبدی با بیان اینکه خواسته طبقه متوسط جامعه قبل سیاسی بود اما در حال حاضر خواسته جوامع امروز معیشتی و اقتصادی استس، عنوان کرد: شعار و برنامه افرادی که می‌خواهند به کارزار انتخاباتی ورود پیدا کنند باید معیشتی و اقتصادی باشد چراکه با وجود اشتراکاتی که بین طبقه پایین و متوسط ایجاد شده موفق خواهد شد.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط کرونایی یکی از وظایفی که ما در آستانه سال جدید و انتخابات داریم این است که با جلسات کوچک و چهره به چهره، بصیرت‌افزایی و منویات رهبری را تبیین کنیم و ویژگی‌های کاندیدای اصلح را بیان کنیم، خاطرنشان کرد: جامعه ما جامعه متاثری است باید در راستای مشارکت و حضور حداکثری تلاش کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه باید مدیریتی در کشور حاکم شود که انقلابی، جهادی و بسیجی باشد، گفت: این مدیریت باید دنباله‌رو منویات مقام معظم رهبری باشد و به اهداف نظام جمهوری اسلامی برسد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار