خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان فامنین خبر داد

ترخیص ۳۰۰ دستگاه موتورسیکلت رسوبی در فامنین

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از ترخیص ۳۰۰ دستگاه موتورسیکلت از ابتدای طرح تسهیل ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۸۰۸۹
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۸
ترخیص ۳۰۰ دستگاه موتورسیکلت رسوبی در فامنینبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی حسن حیدری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای طرح تسهیل ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی از پارکینگ‌ها، تعداد ۳۰۰ دستگاه موتورسیکلت از پارکینگ قائم شهرستان فامنین ترخیص شده و این طرح تا پایان سال ۱۳۹۹ قابلیت اجرایی دارد.

وی ادامه داد: طرح تسهیل در ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی، طرحی در راستای جلب رضایت عمومی و برگشت اموال مردم به آنها، توسط پلیس راهور در سطح شهرستان و همزمان با سراسر کشور در حال اجرا است.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین با اشاره به وجود تعداد ۹۶۰ دستگاه موتورسیکلت رسوبی موجود در پارکینگ قائم فامنین، تصریح کرد: اجرای طرح تسهیل، فرصت بسیار مناسبی برای ترخیص آن‌ها است و این شرایط فقط شامل موتورسیکلت‌هایی می‌شود که دارای جرایم کیفری نبوده و بر اساس تخلفات راهنمایی و رانندگی توقیف شده باشند.

وی از صاحبان وسایل نقلیه خواست تا با همراه داشتن کارت وسیله نقلیه، کارت ملی یا شناسنامه خود و سند مالکیت وسیله نقلیه به مراکز پلیس +۱۰ مراجعه کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار