خبرهای داغ:

اطلاعیه سپاه ولی عصر(عج) خوزستان به مناسبت روز پاسدار

سپاه پاسداران به فضل الهی همچنان یک هدیه الهی به ملت ایران است.این تشکیلات مبارک هدیه ای به تاریخ ایران است و برکات ان برای این کشور ماندگار و همیشگی است. مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی).
کد خبر: ۹۳۲۸۴۲۷
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸

سوم شعبان المعظم و میلاد با برکت سرور و سالار شهیدان حضرت حسین ابن علی(ع) تولد مبارکی است که امام عارفان و مقتدای انقلاب حضرت امام خمینی(ره) به میمنت حماسه سازی و پاسداری حضرت اباعبدلله الحسین (ع) از مکتب اسلام از ان به عنوان روز پاسدار یاد نمودند.
آن بزرگ مرد با درایت و روشن بینی انقلابی اش، با نام گذاری این روز فرخنده به روز پاسدار در حقیقت راه و روش پاسداری واقتداء به سیره امام سوم شیعیان را برای پاسداران تا ابد مشخص وروح های استوار ودلهای گرم و پراز ایمان جوانان و مومن پاسدار را صیقل داد.
سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با تبریک خجسته زادروز حضرت امام حسین (ع)، قمر بنی هاشم (ع) و حضرت سجاد (ع) به پاسداران و جانبازان سرافراز انقلاب اسلامی و تعظیم به مقام شامخ شهیدان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرده است :سپاه رشد ،پویایی و بالندگی خودکه در عرصه های سخت و پرخطر رویارویی بادشمنان انقلاب اسلامی بدست آورده است را مرهون اطاعت از ولایت فقیه و اجرای فرامین و منویات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز ( مدظله العالی) ونیز پشتوانه مردمی خود میداند و با تاسی به توصیف مسئولیت اور بنیانگذار جمهوری اسلامی که " اگر سپاه نبود ، کشور هم نبود " همراه با ارتش غیور و دلاور و سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور و تامین امنیت و دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی ایران عزیز لحظه ای دریغ نخواهد کرد .

معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار