خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز، از توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی بهداشتی در آخرین مرحله از رزمایش کمک مومنانه سال ۹۹ خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۸۹۹۲
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰

سرهنگ پاسدار موسی زارعی فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در شیراز اظهار داشت: مراسم جشن میلاد گلهای باغ نبوت، امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و امام سجاد(ع)، همراه با هشتمین و آخرین مرحله رزمایش بزرگ کمک مومنانه با توزیع همزمان 10هزار بسته معیشتی و بهداشتی این ناحیه برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه در این مراسم، 2هزار بسته به صورت نمادین توزیع می‌شود، تأکید کرد: این برنامه همزمان در پایگاه های مقاومت حوزه استحفاظی ناحیه ثارالله شیراز 10هزار بسته در روزهای پایانی سال توزیع خواهد شد.
برنج، گوشت و مرغ، حبوبات، رب گوجه، روغن و شکر، از محتویات این بسته‌هاست که سرهنگ زارعی با اشاره به اینکه محتویات مختلف و متنوع است، به آنها اشاره کرد.
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز با بیان اینکه ارزش ریالی هربسته به صورت میانگین 400هزار تومان است، تصریح کرد: از ایام سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی تاکنون، 20هزار بسته معیشتی توسط خیرین و بسیجیان این ناحیه تهیه و میان اقشار آسیب‌پذیر توزیع شده است.
وی همچنین گفت: در مراسم "جشن میلاد گلهای باغ نبوت"، 4سری جهیزیه هم اهداء خواهد شد.
سرهنگ زارعی در ادامه، با بیان اینکه طرح توانمندسازی فرماندهان پایگاه مقاومت هم در ناحیه ثارالله(ع) شیراز در حال برگزاری است، تصریح کرد: این برنامه، هم به صورت حضوری هم مجازی در 10روز گذشته برگزار شده و امروز به پایان می‌رسد، تأکید کرد: هدف از اجرای این طرح، توانمندسازی فرماندهان پایگاه بسیج در اعتلای بسیج برای به منصه عمل و ظهور برسانیم و هدف 10ساله بسیج را پیاده کنیم تا بیانیه گام دوم و تمدن‌سازی به سرانجام برسد.
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز با تأکید بر اینکه در این طرح، به اهداف پیش‌بینی شده رسیده‌ایم، اظهار داشت: همینکه در این ایام کرونا، توانستیم از بستر فضای مجازی استفاده کنیم و قسمتی از برنامههای پیش‌بینی شده را اجرا کنیم، نتیجه مثبت این برنامه است؛ ضمن اینکه بسیجیان با کار در فضای مجازی آشنا شدند.
وی گفت: پاسخگویی به سوالات آزمون‌ها هم نشان‌دهنده این است که فرماندهان، در جلسات حاضر بوده و دقت داشته‌اند.
سرهنگ زارعی ابراز امیدواری کرد که این طرح، استمرار داشته باشد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها