خبرهای داغ:
دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی:

اقدامات عملیاتی برای تحقق شعار سال آغاز شود

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی گفت: اقدامات عملیاتی برای تحقق شعار سال جدید باید سریع‌تر آغاز شود.
کد خبر: ۹۳۳۰۰۱۶
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸

سعید مصطفی‌نژاد امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، فرا رسیدن سال جدید را تبریک گفت و انتخاب شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب به عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» را یادآوری کرد.

وی یکی از مهم‌ترین موانع برای توسعه ایران اسلامی را واردات بی‌رویه و محصولات مشابه عنوان کرد و بیان داشت: این رویه که در حال حاضر حاکم است، نه‌تنها برخلاف فرمایشات رهبری است، بلکه آسیب مستقیم به معیشت جامعه کارگری می‌زند.

این مسئول بیان کرد: رهبر معظم انقلاب از ده سال گذشته تاکنون همواره موضوع‌های اقتصادی را برای عنوان سال برگزیده‌اند و همین موضوع نشان‌دهنده اهمیت مسائل موجود در این زمینه است.

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی، توجه به توانمندی‌های بومی و حمایت از کالاهای داخلی را یکی از عوامل موثر در رونق و شکوفایی اقتصادی دانست و خاطرنشان کرد: پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها از تولید را نباید فقط از دولت انتظار داشت، بلکه قوه مقننه باید تلاش مضاعف نشان بدهد و قوه قضائیه نیز دست مانع‌تراشان و سنگ‌اندازان در برابر چرخ تولید و توسعه را کوتاه کند.

مصطفی‌نژاد به وجود واژه "تولید" در نامگذاری سال‌های ۹۸ تا ۱۴۰۰ اشاره کرد و افزود: محوریت تولید در نام و شعار سال‌های اخیر نشانگر اهمیت و ضرورت افزایش تولید داخلی و پشتیبانی و مانع زدایی از آن است.

انتهای پیام

ارسال نظرات