خبرهای داغ:
با حضور مهدی عبوری معاون وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مدیران استانی در دفتر آیت الله تلخابی در شهر قم، کارگروه طرح توسعه امامزاده حسین(ع) قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۳۱۶۱۴
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، جلسه کارگروه طرح توسعه امامزاده حسین(ع) قزوین با حضور مهدی عبوری معاون وزیر و مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری ایران به همراه علی فرخ زاد معاون امور عمرانی استاندار قزوین و جمعی از مدیران استانی در دفتر آیت الله تلخابی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در شهر قم برگزار شد.

این جلسه که با هدف اتخاذ تصمیماتی در خصوص تسهیل و تسریع روند طرح تملک و ساخت صحن امامزاده برگزار شد، فرخزاد، معاون عمرانی استاندار اعتمادسازی در میان آحاد جامعه را باعث پیشرفت و آبادانی دانست و بر رعایت حقوق عمومی مردم در تصمیم گیری‌های مسوولان اجرایی تاکید کرد.

وی گفت: بی اعتمادی، خصوصیتی ناپسند در امر مدیریت بشمار می آید و به همین لحاظ داشتن اعتماد لازم به بخش‌های مختلف باعث می‌شود تا ضمن اعتماد مردم به نظام اسلامی و حفظ سرمایه‌های انقلاب، کارها نیز با پیشرفت مناسب صورت بگیرد. 

فرخ زاد تصریح کرد: در بخش توسعه و مرمت صحن امامزاده حسین (ع) باید اقدامات جدی‌تری نسبت به گذشته صورت گیرد تا مشکلات مردم ساکن در منطقه حل و فصل شود چرا که می‌توانیم با اقتصادی کردن طرح، منافع زیادی را برای این شهر و استان ایجاد کنیم و شورای عالی شهرسازی نیز برای بازنگری چنین طرح‌هایی باید مصلحت منطقه را نیز مورد بررسی دقیق‌تر خود قرار دهد.

گفتنی است در این جلسه در خصوص اعتبارات پروژه ساماندهی امامزاده حسین(ع)، اعتبارات بازآفرینی در رابطه با پروژه دولتخانه صفوی شهر قزوین، اعتبارات لازم در تهیه قیر جهت استفاده در شهرهای فرسوده استان و همچنین پروژه اراضی سردار بحث وهماهنگی های لازم جهت پیگیری و پیشبرد امور فوق اتخاذ شد.

همچنین تسهیل مصوبات قبلی در خصوص تعهد شرکت بازآفرینی درخصوص تملک پلاک های باقیمانده و ساخت صحن جدید تا قبل از پایان دولت دوازدهم از مصوبات جلسه می باشد.

گفتنی است؛ بررسی مشارکت در ساخت و مرمت سرای چروک با همکاری اداره کل اوقاف، میراث فرهنگی و راه و شهرسازی استان از دیگر مصوبات جلسه بود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها