مسؤول سازمان اردوئی، راهیان نور و گردشگری سپاه استان بوشهر :

10 هزار دانش آموز بوشهری در اردوی‌های مجازی راهیان نور شرکت کردند

مسؤول سازمان اردوئی، راهیان نور و گردشگری سپاه استان بوشهر گفت: تاکنون ۱۰ هزار دانش آموز اردوی‌های مجازی راهیان نور دانش آموزی از طریق برنامه شاد دیدن کرده‌اند.
کد خبر: ۹۳۳۶۸۴۱
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ عبدالهادی صبحانی خواه صبح امروز در جلسه ویدئو کنفرانسی با مسؤولین اردویی، اظهار داشت: امسال با هماهنگی‌هایی که در قرارگاه راهیان نور دانش آموزی صورت گرفت، قرار شد اردوها بصورت مجازی و در بستر  برنامه شاد انجام شود.

مسؤول سازمان اردوئی، راهیان نور و گردشگری سپاه استان بوشهر ادامه داد: هر استان یک کانال در شاد ویژه راهیان نور دارد که مختص اردوهای مجازی راهیان نور است.

وی بیان داشت: چندین برنامه بصورت زنده و متمرکز توسط سازمان بسیج دانش آموزی استان انجام شده که دانش آموزان متوسطه اول و دوم بصورت آنلاین و مثل یک کلاس درس صحبت‌های راویان رو می‌شنیدند. 

صبحانی خواه یادآور شد: یک مورد در منزل شهید رییسعلی دلواری بود که به تاریخ مقاومت استان بوشهر می‌پرداخت‌ که آقای کیانی و شاکر راویان تاریخ مقاومت بودند. 

این مقام مسؤول افزود: یک‌ مورد هم در موزه دریانوردی ارتش در خیابان امامزاده بود که راوی حاج منصور مزارعی نبرد دریایی در خلیج فارس رو شرح دادند. 

مسؤول سازمان اردوئی، راهیان نور و گردشگری سپاه استان بوشهر ضمن تشکر از تلاش های مسئول سازمان بسیج دانش آموزی در برگزاری خوب این برنامه خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها مربوط به قبل از تعطیلات ایام نوروز بود.

صبحانی خواه با بیان اینکه تاکنون ۱۰ هزار دانش آموز اردوی های مجازی راهیان نور دانش آموزی از طریق برنامه شاد دیدن کرده‌اند، گفت: در ایام عید نوروز هم کلیپ‌های ضبط شده راویان استان در مناطق عملیاتی جنوب در کانال بارگزاری شد که بصورت افلاین دانش اموزان از آنها دیدن کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات