خبرهای داغ:

خانواده‌های دارای ۲ معلول گلستانی تا آخر بهار امسال خانه‌دار می‌شوند

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت: واحدهای مسکونی برای خانواده‌های دارای ۲ معلول و بیشتر در استان که در حال ساخت است تا آخر بهار امسال تکمیل می‌شود.
کد خبر: ۹۳۳۶۹۸۷
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان: سیدمحمد حسینی  یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین اهداف بنیاد مسکن را تأمین مسکن اقشار نیازمند و کم درآمد عنوان کرد و اظهار داشت: یکی از طرح‌هایی که به صورت تفاهم نامه‌ای بین بنیاد مسکن و بهزیستی اجرا شده تأمین مسکن برای خانواده‌های دارای 2 عضو معلول و بیشتر است.

وی گفت: در کشور برای ساخت 6 هزار واحد مسکونی ویژه این خانوارها برنامه ریزی شد که سهم استان گلستان از این تعداد 300 واحد مسکونی است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان افزود: اسامی این افراد از سوی بهزیستی اعلام شده و همه این واحدهای مسکونی در دست ساخت قرار دارد.

وی بیان داشت: تا کنون توانستیم 270 واحد مسکونی را بسازیم و تحویل این خانواده‌ها دهیم و 30 واحد مسکونی دیگر نیز تا آخر بهار امسال تکمیل می‌شود.

حسینی به ساخت مسکن برای ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی اشاره کرد و گفت: در کشور ساخت 2 هزار واحد مسکونی ویژه ایتام این دو نهاد برنامه ریزی شده که 71 واحد آن سهم استان گلستان است.

وی با بیان اینکه برای ساخت این واحدها 100 میلیون تومان تسهیلات و کمک بلاعوض پرداخت می‌شود، اظهار داشت: ساخت این واحدها برای کسانی که از طریق کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی ثبت نام کرده بودند در حال انجام است و تا 3 ماه آینده تلاش می‌کنیم این واحدهای مسکونی را تکمیل کرده و تحویل دهیم.

وی یکی دیگر از خدمات بنیاد مسکن برای حمایت از اقشار کمتر برخوردار را صدور رایگان سند مالکیت عنوان کرد و گفت: صدور رایگان سند خانواده‌های تحت پوشش برای بیش از 60 هزار واحدمسکونی در 300 روستای استان هدفگذاری شده است.

حسینی افزود: پرونده‌ها تشکیل شده و نقشه برداری هم در حال انجام است و ما امیدواریم بتوانیم تا آخر امسال این اسناد مالکیت را با کمک اداره ثبت صادر و تحویل مردم دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار