خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس:

مکتب شهید مطهری محدود به مسایل سیاسی نیست

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس گفت: مکتب شهید مطهری محدود به مسایل سیاسی نیست.
کد خبر: ۹۳۳۹۰۹۳
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۸

 حجت الاسلام مهدی رضایی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سلماس، اظهار داشت: استاد شهید مطهری سه ویژگی داشت که باعث اثر گذاری در زندگی و تاریخ جمهوری اسلامی ایران شده است.

وی با اشاره به اینکه، مکتب شهید مطهری محدود به مسایل سیاسی نیست، ادامه داد: شهید مطهری به مسائل دینی بسیار حساس و مقید بودند و اهل تظاهر و تعارف هم نبودند.

این مسئول افزود: شهید اهل دقت بوده و هر مسئله ای که بیان می کرد، از روی حساب و تفکر می گفت، خود را به مسائل تخصصی محدود نمی کرد، به عنوان مثال استاد مطهری به مسائل پیرامون خود چه در داخل و چه در خارج از کشور توجه داشت، پیرامون آن ها فکر می کرد و ضمن تبیین، برای آن راه حل ارائه می داد، به تعبیری دغدغه مسائل مبتلا به جامعه از جمله مشکلات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی را داشت.

 وی اظهار کرد: یکی از مهمترین تفاوت هایی که استاد مطهری با برخی اساتید داشت در این بود که هم مطلب علمی داشتند، هم بیان محکم و متین؛ ولی دیگران فقط بیان داشتند، اگر بیان همراه با مطلب باشد، در جان انسان اثر می کند و ماندگار می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه سلماس، خاطرنشان کرد: شهید مطهری تنها کسی بود که امام خمینی و رهبری خودش و کتاب هایش را تایید کرده اند.

انتهای پیام

ارسال نظرات