فرمانده حوزه حضرت خدیجه کبری(س) سپاه خوی گفت: گروه های جهادی حوزه روستایی حضرت خدیجه کبری(س) همزمان با لیالی قدر به نیت امیرالمومنین(ع) 110 بسته معیشتی و غذای گرم بین نیازمندان توزیع کردند.
کد خبر: ۹۳۳۹۰۹۸
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، فاطمه درستی امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: گروه های جهادی شهیدین غفاری شهرک ولی عصر و لاله های روستای قوروق با مشارکت و همکاری خیران نیک اندیش، هر کدام 110 خانواده نیازمند و آسیب دیده از کرونا را میهمان خوان امیرالمومنین(ع) کردند.

درستی با اشاره به اهمیت کار مومنانه، خاطرنشان کرد: تاکید رهبری بر کمک های مومنانه برطرف شدن ناملایمات اقتصادی است، چرا که دشمن با تحریم و فشار اقتصادی سعی دارد معیشت مردم را نشانه بگیرد و بدین طریق مردم را تسلیم خواسته های بیجای خود کند.

 وی افزود: اما خیران، گروه های جهادی، نهادهای مردمی و انقلابی با لبیک به تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی این بار نیز نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب کردند و با راه اندازی کمک های مومنانه به یاری همنوعان و آسیب دیدگان از کرونا شتافتند.

درستی در پایان با تقدیر و تشکر از بسیجیان، خیران و گروه های جهادی، اظهار داشت: همزمان با لیالی قدر و به نیت امیرالمومنین (ع) 110 بسته معیشتی در شهرک ولی عصر به همت گروه جهادی شهیدین غفاری و 110 غذای گرم درروستای قوروق به همت گروه های لاله های قوروق توزیع شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات