خبرهای داغ:
طرح افطاری ساده، با هدف همدلی و ترویج فرهنگ ساده زیستی با رویکرد مردمی در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) شهرستان سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۱۶۰۷
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ هرچند ویروس کرونا در جامعه مشکلاتی را ایجاد کرده اما از سوی دیگر همدلی و صمیمیت بین مردم، مراکز نیکوکاری و خیران را نیز افزایش داده است.

از آغاز ماه مبارک رمضان تا به امروز محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) شهرستان سرخه به همت بانیان و خیرین تلاش کرده است تا غذای گرم را بین خانواده های نیازمند توزیع و در طرح افطاری های ساده مشارکت کند.

در روزهای پایانی ماه مبارک 50 بسته افطاری ساده بین خانواده های نیازمند در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) شهرستان سرخه توزیع شد.

سمیه ادهم در حاشیه این پویش در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: طرح «افطاری ساده» حرکتی مردمی برای ترویج فرهنگ افطاری از ظرفیت خانه‌هاست و هدف اصلی این طرح مشارکت مردم در پخت و یا توزیع افطاری است که موجب ترویج فرهنگ افطاری دادن است و برکات فراوانی نیز برای اهل خانه و محله دارد.

وی 50 بسته افطاری ساده در این طرح را شامل نان، اولویه، زولبیا، چند عدد خرما و عنوان کرد و گفت: سعی شده از تجملی شدن افطاری در این طرح اجتناب شود تا شکل ساده بودن آن همچنان محفوظ بماند.

فرمانده پایگاه خواهران حضرت آسیه (س) خاطرنشان کرد: در برگزاری طرح افطاری ساده کمک خیران و تلاش های بسیجیان در بسته بندی و توزیع بسته ای افطاری را نباید نادیده گرفت. این بسته ها با رعایت دستورالعمل های بهداشتی آماده و بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده در محله اسلامی سرخه توزیع شد.

ادهم در خاتمه گفت: این یک حرکت بزرگی است که با تقسیم کار و مشارکت مردم می‌تواند افراد زیادی را تحت پوشش قرار دهد و آثار و برکاتی دارد. امیدواریم با انجام کارهای خیر هرچند کوچک  شاهد افزایش فرهنگ مؤمنانه در میان همه اقشار کشور باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها