مدیرعامل موسسه مرکز حمایتی آموزشی کودک و خانواده زندگی خوب خبر داد:

۲ هزار صالح‌آبادی از خدمات رایگان کاهش آسیب‌های سلامت و اجتماعی برخوردار می‌شوند

مدیر عامل مرکز حمایتی آموزشی کودک و خانواده زندگی خوب گفت: 2 هزار جامعه هدف صالح‌آبادی از خدمات رایگان کاهش آسیب‌های سلامت و اجتماعی در این شهرستان محروم و مرزی برخوردار می‌شوند.
کد خبر: ۹۳۴۲۵۵۳
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵

 دکتر حسین بابا زاده مقدم در حاشیه اردوی گروه جهادی کارکنان مرکز حمایتی آموزشی کودک و خانواده زندگی خوب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی افزود: این مرکز با اولویت و هدف رسیدگی تخصصی به امور کودکان کار و خیابان در معرض آسیب، کودکان مناطق محروم و کم برخوردار، زنان سرپرست خانوار و خانواده‌های نیازمند راه‌اندازی شده است که نقش حمایت‌کننده دارد.

وی با اشاره به ظرفیت و حضور پُررنگ خدمات ۵ ساله این مرکز به هم استانی‌های عزیز خراسان رضوی، تصریح کرد: با توجه به پیگیری، تحقیقات انجام‌شده و همکاری اداره بهزیستی شهرستان صالح‌آباد، مرکز زندگی خوب؛ جهت خدمت‌رسانی به حاشیه‌نشین‌ها و محلات شهری پرآسیب در حوزه سلامت، درمان، حمایت، مددکاری و مشاوره در شهرستان مرزی و کم برخوردار صالح‌آباد حضور پیدا کردند.

وی بابیان اینکه این گروه جهادی متشکل از ۵۰ پزشک متخصص، عمومی، دندان‌پزشک، پیراپزشک، پرستار، مددکار، فعال اجتماعی و فرهنگی از ۲ روز قبل در صالح‌آباد استقراریافته خاطرنشان کرد: این گروه به مدت یک هفته صبح و بعدازظهر خدماتی ازجمله عمل سرپایی ختنه، نوار قلب، غربالگری پزشکی، دندان‌پزشکی، داخلی، اطفال، زنان و همچنین داروی رایگان به بیماران ارائه می‌دهد.

مدیرعامل موسسه مرکز حمایتی آموزشی کودک و خانواده زندگی خوب ادامه داد: تمام سعی و تلاش کارکنان این مرکز برخورداری 2 هزار جامعه هدف شامل مددجویان بهزیستی، کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)، دانش آموزان ایتام، شهروندان فاقد شناسنامه و هویت از خدمات رایگان این مرکز در جهت کاهش آسیب‌های سلامت و اجتماعی است.

حسین بابا زاده مقدم در پایان هدف از حضور این جهادگران در منطقه را این گونه توصیف کرد: به یوم برکت عید سعید فطر اعضای گروه که از استان‌های مختلف کشور ما را همراهی می‌کنند به شوق خادمی حضرت امام رضا (ع) و عملی عبادی و خدایی ان‌شاءالله بتوانیم رایحه خوش‌خدمت را به کام محرومین عزیز که ولی‌نعمت اصلی انقلاب هستند برسانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار