مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر در گفت‌وگو با «بسیج»:

آزادسازی خرمشهر تجلی مقاومت و ایستادگی است

زنجان- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهرگفت: آزادسازی خرمشهر نماد غیرت، ایستادگی و مقاومت است واین مقاومت جوانان انقلابی موجب پیروزی و فتح خرمشهر شد.
کد خبر: ۹۳۴۴۵۶۲
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰

حجت الاسلام ابراهیم شاهسوندی در گفت‌وگو با خبرنگاربسیج زنجان؛ ضمن گرامیداشت حماسه سوم خرداد و سالروز آزاد سازی خرمشهر با بیان اینکه غیرت و ایستادگی جوانان انقلابی موجب آزاد سازی خرمشهر شد، عنوان کرد: رژیم بعث بعد از ورود به خاک خرمشهر برروی دیوارها کلمه «جئنا لنبقی : آمده ایم که بمانیم» نوشته و خود را فاتح خرمشهر می دانستند.

 

آزادسازی خرمشهر تجلی مقاومت و ایستادگی است

 

وی با بیان اینکه به دلیل موقعیت ویزه وخاص خرمشهر،این شهر برای رژیم بعث از اهمیت ویژه ای برخوردار بود، تصریح کرد : حفظ خرمشهر برای رژیم بعث بسیار حائز اهمیت بود چنانکه صدام در یکی از مصاحبه های خود اعلام کرد اگر جمهوری اسلامی ایران خرمشهر را پس گرفت من حاضرم کلید بصره را تقدیم آنها کنم.

 

حجت الاسلام شاهسوندی بااشاره به اینکه مستکبرین طرح دفاع همه جانبه برای حفظ خرمشهر را زیر نظرداشتند، بیان کرد : جوانان و رزمندگان غیور، مؤمن و انقلابی، با ایمان راسخ و توکل به خداوند متعال در مقابل دشمن ایستادگی و مقاومت کرده و فاتح میدان نبرد شدند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر در ادامه با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) مبنی بر اینکه خرمشهر ها در پیش است، گفت: امروزه در جنگ نرم که بسیار پیچیده و سخت تر از جنگ نظامی است قرار داریم و دشمن ایمان و هویت دینی جوانان ایرانی را نشانه گرفته است.

 

حجت الاسلام شاهسوندی در پایان بابیان اینکه ملت ایران می بایست نسبت به توطئه ها واهداف شوم دشمنان آگاه و هوشیار باشند ،خاطر نشان کرد : جوانان انقلابی و ایرانی با الگوگیری از حماسه سوم خرداد و شجاعت ها وجانفشانی های رزمندگان دوران دفاع مقدس میتوانند درتمامی عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و..... موفق عمل نموده و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

ارسال نظرات