فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی:
فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: انتخابات 1400 رزمایش وحدت و همدلی است.
کد خبر: ۹۳۴۵۶۷۹
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سلماس، امروز در مراسمی با حضور سردار شهسواری، اعضای شورای تامین و برخی از مسئولین شهرستان فرمانده سپاه سلماس تودیع و معارفه شد.

در این مراسم از زحمات سردار سرتیپ دوم پاسدارعلیرضا مدنی فرمانده پیشین سپاه سلماس، تجلیل و سرهنگ پاسدار سید کاظم میرکاظمی زاده به عنوان فرمانده سپاه معرفی شد.

سردار شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در این مراسم، گفت: یوم الله هایی همچون سوم خرداد همواره یاد و خاطره غیورمردانی را در ذهن ما زنده می کنند، که خالصانه برای مردم جان دادند تا عزت و شرافت مردم ایران زیرپای استکبار لگدمال نشود.

وی ادامه داد: امروز قدرت کشورهایی که حرکت ناوگان نظامی شان حکومت ها را عوض می کرد، در مقابل ایران کم آورده اند و کوچکترین جسارتی نمی توانند به کشور ما بکنند.

شهسواری با اشاره به عملیات های اخیر رزمندگان اسلام در سپاه علیه اشرار و گروهک های تروریست و شهادت دو مدافع امنیت در راه تامین امنیت مرزهای کشور در سلماس، خاطرنشان کرد: در باب جزییات این عملیات ها اطلاع رسانی لازم صورت گرفته است، اما این نکته را به صراحت عرض می کنم اگر کسی و گروهی در مخیلات و ذهن خود فکر تعدی و تجاوز به مرزهای عزت و شرافت و آسایش مردم را در آذربایجان غربی پرورش دهد، سرنوشتی جز نابودی نخواهد بود و قاطعانه دست متجاوزشان توسط فرزندان ملت شهیدپرورمان بریده خواهد شد.

وی ادامه داد: انتخابات پیش رو با تمام پیچیدگی های خود رزمایش بزرگ وحدت و همدلی است؛ دین اسلام، دین حاکمیتی و الگوی موفق حکومت داری است و مردم ما خواهان چنین حکومتی هستند و در همین راستا باید همه تلاش خود را برای برگزاری باشکوه انتخابات و نیز انتخاب اصلح توسط مردم به کار گیریم.

این مسئول اضافه کرد: سپاه و پاسدار در یک کلام نوکر مردم است و هرجا که مردم نیاز داشته باشند از صحنه های سیل و زلزله تا آسیب دیدگان کرونایی در خدمت مردم خواهیم بود تا بتوانیم ذره ای از آلام مردم را تسکین دهیم.

شهسواری گفت: سرتیپ علیرضا مدنی از فرماندهان مخلص و متعهد سپاه هستند که به عنوان جانشین فرمانده سپاه کردستان منصوب شده اند و سرهنگ میرکاظمی زاده نیز که به عنوان جانشین فرمانده سپاه سلماس مشغول خدمت بودند، به واسطه توانایی ها و عملکردشان به عنوان فرمانده جدید سپاه سلماس معرفی می شوند.

انتهای پیام

ارسال نظرات