فرماندار بوکان:

مشارکت مردم در انتخابات، متضمن امنیت است

فرماندار بوکان گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات، متضمن امنیت ایران اسلامی است.
کد خبر: ۹۳۴۵۸۳۶
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از بوکان، مراسم گرامیداشت حماسه فتح خرمشهر امروز با حضور شورای تامین بوکان، جمعی از پاسداران، بسیجیان و ورزشکاران شهرستان در محل سالن ٣هزارنفری میلاد نور برگزار شد.

در این مراسم که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در سالن ورزشی 3 هزار نفری میلاد نور برگزار شد، فرماندار این شهرستان ضمن سخنانی با گرامیداشت دو رویداد مهم و تاریخی انقلاب اسلامی فتح خرمشهر و شکست حصر دزفول، اظهار کرد: بی شک باید تاریخ دفاع مقدس را به دو قسمت بعد و قبل از فتح خرمشهر تقسیم کرد.

محمد امین زاده افزود: فتح خرمشهر تاریخ جنگ را تغییر داد و همه جهانیان دیدند که بعد از این رویداد مهم قدرت نظامی رژیم بعث با تمام حمایت های جهانی دچار شکست های گسترده ای در تمام جبهه ها شد.

وی ادامه داد: خرمشهر را باید نماد مقاومت، ایمان و اراده یک ملت با دست های خالی در برابر تمام فاکتور های قدرت دانست.

فرماندار بوکان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش روی ملت ایران، عنوان کرد: ملت ایران همان طور که در دوران دفاع مقدس و حتی بعد از آن نیز اراده خود را بر دشمنان تحمیل کرده در این انتخابات نیز نشان خواهد داد که با اراده و قدرت ایمان، حماسه ای ماندگار از خود به یادگار خواهد گذاشت.

امین زاده حضور حداکثری در انتخابات را متضمن امنیت کشور دانست و ادامه داد: ملت ایران از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با حضور در پای صندق های رای قدرت دموکراسی خود را به جهانیان نشان دادند و حال نیز با حضور حداکثری خود در انتخابات 28 خرداد نشان خواهند داد، که ایران حکومتی بر اساس دموکراسی اسلامی و صندوق های رای است.

فتح خرمشهر نماد وحدت عینی ملت ایران است

در ادامه فرمانده سپاه بوکان روزهای سوم و چهارم خرداد ماه را ،روزهای تعیین کننده در 8 سال دفاع مقدس دانست و گفت: با نگاهی به این دو  رویداد می توان وحدت ملت ایران را به عینه مشاهده کرد.

 سرهنگ پاسدار حسین جمشیدی تصریح کرد: مردم ایران در فتح خرمشهر وحدت را با تمام وجود معنی کردند و این مهم تا به امروز ادامه داشته است.

 وی تصریح کرد: بی تردید ملت ایران اسلامی در 28 خرداد ماه بار دیگر این وحدت بی مانند خود را در پای صندوق های رای نشان می دهند و دشمنان این مرزو بوم را نا امید می کنند.

 گفتنی است در پایان برنامه نیز به رسم یادبود هدایایی به خانواده های معظم شهداء، ایثارگران، جانبازان و قهرمانان ملی شهرستان در رشته های مختلف ورزشی اهداء شد.

 رژه یگان های موتوری و خودرویی در بوکان برگزار شد

 به مناسبت گرامیداشت فتح خرمشهر، راهپیمایی یگان های موتوری و خودروی در بوکان برگزار شد.

 این یگان ها با برگزاری رژه موتوری و خودرویی از جلو درب گردان نبی اکرم (ص) سپاه بوکان تا میدان فرمانداری حرکت کرده و سالروز فتح خرمشهر را گرامی داشتند.

انتهای پیام

ارسال نظرات