امام جمعه شهر صفی آباد:

حضور حداکثری در انتخابات تضمین حرکت روبه رشد انقلاب است
کد خبر: ۹۳۴۶۷۷۶
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج شب گذشته حجه الاسلام هوشمندنژاد در نشست بصیرتی که در مسجد روستای باغشجرد صفی آباد برگزار شد  اظهار کرد: اگر سال‌ها بگذرد و دهه‌ها پشت سر گذاشته شود هیچگاه مقاومت ایران تمام نخواهد شد.

 امام جمعه شهر صفی آباد افزود: یکی از شگردهای دشمنان القای یاس و ناامیدی میان مردم است  و مردم باید مبانی انقلاب را بشناسند ، زیرا بدون شناخت مبانی نمی‌توان علیه توطئه‌های  دشمن کار موثری انجام داد.

هوشمند نژاد  حضور گسترده مردم در انتخابات و صيانت از آراي مردم را دو اصل مهم انتخابات پيش رو برشمرد و تصریح کرد: همه بايد تلاش كنيم تا از فراهم كردن موقعيت براي فعاليت و تلاش سرويس‌هاي جاسوسي دشمنان نظام كه قصد القاي اهداف و نيت‌هاي شوم خود را به مردم دارند، جلوگيري شود.

 امام جمعه صفی آباد با بیان اینکه مشکلاتی در کشور وجود دارد و به حق هم است، اما نباید مانع حضورمان در عرصه انتخابات شود خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال القای این باور است که حضور در انتخابات، تأثیری در سرنوشت آنان ندارد اما در این میان باید بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، همگان در امید‌بخشی به مردم نسبت به آینده انقلاب، تلاش کنیم.

وی ادامه داد: حضور حداکثری در انتخابات تضمین حرکت روبه رشد انقلاب است

شایان ذکر است این برنامه به همت بسیجیان حوزه علی ابن ابیطالب صفی آباد برگزار گردید

ارسال نظرات
آخرین اخبار