خبرهای داغ:
کبودراهنگ-امام جمعه شهرستان کبودراهنگ بر لزوم مشارکت دادن زنان در اداره کشور تاکید کرد و گفت: زنان نقش مهمی در هدایتگری جامعه دارند.
کد خبر: ۹۳۴۹۱۲۷
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۳

زنان نقش مهمی در هدایتگری جامعه دارندبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام نقی باقری در نشستی که با موضوع انتخابات و نقش بانوان به همت پایگاه شهید واعظی برگزار شد، اظهار داشت: بانوان در مشارکت افزایی انتخابات به دلیل داشتن مدیریت خانواده نقش موثری دارند.

وی بر حضور باشکوه بانوان در پای صندوق‌های رأی تاکید کرد و گفت: باید برای سرنوشت کشور فعالانه شرکت کرد تا کشور به سمت و سویی تعالی و ترقی حرکت کند.

امام جمعه شهرستان کبودراهنگ بر لزوم مشارکت دادن زنان در اداره کشور تاکید و اضافه کرد: زنان نقش مهمی در هدایتگری جامعه دارند.

وی افزود: هر زن با ایفای نقش خود در خانواده می‌تواند جامعه‌ای شاداب و پویا را پایه‌ریزی کند و پس از ایفای این نقش مهم می‌تواند در زمینه توانایی‌هایی که دارد و با حفظ موازین شرعی و اسلامی وارد حوزه فعالیت‌های اجتماعی شود.

باقری خاطرنشان کرد: زنان به دلیل نقش کلیدی که در خانواده دارند علاوه بر حضور خود در عرصه انتخابات می‌توانند در تشویق همسر و فرزندان خود برای حضور در این دور از انتخابات و خلق حماسه سیاسی نقش ویژه‌ای داشته باشند.

وی در پایان با بیان اینکه بانوان انقلابی نقش موثری در طول تاریخ انقلاب اسلامی و همراه مردان داشته‌اند، گفت: حضور پرشور زنان درعرصه پیروزی انقلاب اسلامی، در صحنه‌های مختلف جنگ تحمیلی و در پای صندوق‌های رأی در ادوار مختلف انتخاباتی کشور یک حماسه سیاسی بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات