خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان همدان خبر داد

دستگیری سارق اماکن خصوصی همدان

همدان-فرمانده انتظامی استان همدان از شناسایی و دستگیری سارق اماکن خصوصی و کشف ۲۶ فقره سرقت خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۹۸۱۴
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۲
دستگیری سارق اماکن خصوصی همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سلمان امیری اظهار داشت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد باغات در سطح شهرستان همدان که سارق اقدام به سرقت اموالی از قبیل، کف‌کش، آهن آلات و... می‌کرد، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی بیان داشت: در ابتدا با تجمیع یافته‌های پلیسی مشخص شد، سرقت‌ها در ساعات پایانی شب صورت می‌گیرد که با به کارگیری شگرد‌های پلیسی، سارق شناسایی و با استعلام سوابق مشخص شد، نامبرده فردی سابقه‌دار و اعتیاد شدید به مواد مخدر دارد و مدت یک سال تحت تعقیب است.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: محل اختفاء متهم در یک عملیات پیچیده پلیسی شناسایی و  نامبرده هنگامی که داخل بار (کاه) ماشین سنگین یکی از اقوام خود بود و قصد خروج از مخفیگاهش را داشت با تیزبینی کارآگاهان دستگیر و به پلیس آگاهی همدان منتقل شد.

وی افزود: نامبرده در مواجهه با دلایل و مدارک و مستندات، به ۲۶ فقره سرقت اماکن خصوصی و باغات به ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد.

سردار امیری در پایان گفت: تمام محل‌های سرقت و مال باختگان شناسایی و خریدار اموال مسروقه در یک عملیات مجزا دستگیر و پرونده  به دادسرا ارسال و متهمان از آن طریق با قرار مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات