فرمانده سپاه ناحیه بردسکن:

حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای موجب ایجاد مطالبه‌گری در عرصه داخلی و بین المللی می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن اظهار داشت: حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای موجب ایجاد مطالبه‌گری در عرصه داخلی و بین المللی می‌شود.
کد خبر: ۹۳۴۹۸۲۳
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ پاسدار علیرضا جنیدی در جمع پیشکسوتان دوران دفاع مقدس شهرستان بردسکن گفت: بعداز آنکه شورای نگهبان بر وظیفه قانونی خود عمل کردعده‌ای آین چنین القاکردند که، چون نیامده ایم میزان مشارکت پایین می‌آید.
 
وی ضمن تاکید بربصیرت افزایی در جهت حضور حداکثری مردم درپای صندوق‌های رای اظهارکرد:امروز به خاطر عملکرد انقلابی شورای نگهبان دشمن یک فضای آلوده‌ای به راه انداخته است.
 
وی بابیان اینکه هدف دشمن پایین آوردن میزان مشارکت است ادامه داد:متاسفانه برخی از افراد در داخل کشور باشایعه سازی انتخابات رامهندسی شده می‌نامند و این حرف‌ها مصداق جملاتی است که از اردوگاه دشمن به گوش می‌رسد.
 
فرمانده سپاه ناحیه بردسکن به نقش خواص در انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: همه گروه‌های بسیج باید در زمان باقی مانده تا انتخابات مشارکت ۴۵ درصدی دوره قبل نمایندگان مجلس را به بالای ۶۵ درصد در این دوره برسانند.
 
وی افزود: میزان مشارکت مردم در انتخابات می‌تواند در عرصه داخلی نقش مطالبه‌گری و در عرصه بین المللی پشتوانه سیاست خارجی ما باشد.
 
جنیدی شرکت کنندگان در انتخابات را سه دسته دانست که شامل انقلابیون که قطعا شرکت خواهند کرد، دوم دسته ایی که با ایران آزاد مخالف هستند و سوم گروهی که انقلاب، شهدا، رهبری راقبول دارند، ولی به خاطر بی کفایتی برخی از مسئولین ومسائل معیشتی دودل شده اند.
 
وی ادامه داد: این وظیفه خواص است که گروه سوم را به پای صندوق‌های رای بیاورندواز ظرفیت‌های آنهابرای حضورحداکثری استفاده کنند.
 
فرمانده سپاه برسکن باتاکید براینکه برای ما مهم نیست چه کسی رای می‌آورد تصریح کرد: رئیس جمهور آیند باید مومن، انقلابی بوده و نگاهش به ظرفیت‌های داخلی و جریانات انقلابی باشد.
 
جنیدی خاطرنشان کرد: اگر چنین اتفاقی بیفتد مطمن باشید در حوزه اشتغال جوانان، معیشت مردم و مقابله با مافیای واردات اتفاقات مهم وخوشایندی خواهد افتاد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها