بیانیه بسیج جامعه زنان کردستان به منظور حضور حداکثری در انتخابات

بسیج جامعه زنان کردستان در بیانیه‌ای حضور حداکثری مردم در انتخابات را باعث سربلندی نظام و نقش بر آب شدن نقشه‌های دشمنان دانست.
کد خبر: ۹۳۵۱۳۰۰
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، بسیج جامعه زنان کردستان در بیانیه‌ای حضور حداکثری مردم در انتخابات را باعث سربلندی نظام و نقش بر آب شدن نقشه‌های دشمنان دانست.

متن بیانیه سازمان بسیج جامعه زنان کردستان به شرح زیر است:

انتخابات، یک جهاد عمومی و نعمت و امتحان الهی است که اگر با حضور حداکثری مردم همراه شود، مایه آبروی نظام اسلامی و تقویت کشور و مصونیت بخش در برابر توطئه‌ها و زمینه ساز ایران قوی خواهد بود (امام خامنه‌ای مد ظله العالی)

چهل و دو سال از پیروزی انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و در تمامی این سال‌ها ملت هوشیار و سرافراز ایران اسلامی با تبعیت از مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای مد ظله العالی برای پایداری این نظام مقدس در تمامی عرصه‌ها حاضر و آماده ایثار و فداکاری بودند.

بدون تردید انتخابات یکی از مهم‌ترین عرصه‌های تجلی و ظهور مردم سالاری دینی است و در تمامی آن‌ها شاهد حضور حماسی و افتخار آفرین مردم در پای صندوق‌های رای بوده ایم؛ لذا سازمان بسیج جامعه زنان کردستان از تمامی اقشار مختلف جامعه و مردم شریف ایران به خصوص جوانان و بالاخص بانوان کشورمان دعوت می‌نماید تا با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویانی که در خیال خام خود به فکر جدایی مردم و نظام اسلامی هستند بکوبند تا باز هم شاهد عزت، استقلال، آزادی و پیشرفت ایران عزیزمان باشیم. انشاالله


انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار