خبرهای داغ:

بسطام دوباره شهدایی شد/علی آقا بابائی به یاران شهیدش پیوست

شاهرود_جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس بسطامی، علی آقا بابائی بعد از تحمل درد و رنج اثرات شیمیایی و مجروحیت‌های دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست.
کد خبر: ۹۳۵۲۸۴۲
|
۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
بسطام دوباره شهدایی شد/علی آقا بابائی به یاران شهیدش پیوستبه گزارش خبرنگار بسیج، جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس علی آقا بابائی بعد از تحمل درد و رنج اثرات شیمیایی و مجروحیت‌های دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست.
تشییع پیکر این شهید دفاع مقدس از امامزاده ابوالقاسم بسطام به سمت گلزار شهدای این شهر با حضور مسئولان شهرستان و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار و در کنار یاران شهیدش آرام گرفت.
نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در پی شهادت این یادگار دفاع مقدس پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرد:
بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ الْمُؤمنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ. فَمِنْهُمْ مَنْ قَضىٰ نَحْبَهُ و مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ. وَما بَدَّلوا تَبدیلا
خبر عروج جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس، شهید علی آقابابائی که بعد از تحمل سال‌ها رنج و درد عارضه شیمیایی دعوت حق را لبیک گفت و اجر ده‌ها سال مصدومیت جانبازی را به جایگاه والای شهادت فی سبیل‌الله پیوند زد، موجب تألم و تأثر خاطر گردید.
بدون تردید حماسه فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌های جانبازان سرافراز در ذهن و بر زبان مردم قدرشناس ایران اسلامی همواره باقی و بالنده خواهد ماند و سینه به سینه و نسل به نسل به عنوان چراغ راه آیندگان انتقال خواهد یافت.
اینجانب فقدان این یادگار شهیدان سرافراز را به مردم شریف و شهیدپرور خطه بسطام و خانواده مکرم این شهید بزرگوار تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان صبر و آرامش مسئلت می‌نمایم.
علی‌اصغر خانی
نماینده مردم بصیر شهرستان‌های شاهرود و میامی و رئیس کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامی
ارسال نظرات
پر بیننده ها