تجلیل از بسیجیان فعال در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی+تصاویر

مراسم تجلیل از 100 نفر از بسیجیان فعال در طرح بزرگ  عملیاتی شهید حاج قاسم سلیمانی در منطقه اسلام آباد کرج برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۳۴۷۵
|
۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مراسم تجلیل از 100 نفر از بسیجیان فعال در طرح بزرگ  عملیاتی شهید حاج قاسم سلیمانی در منطقه اسلام آباد کرج برگزار شد و با اهدای لوح سپاس از این بسیجیان تقدیر بعمل آمد.

سرهنگ پاسدار احسان خورشیدی، فرمانده اسبق سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج و استاد دانشگاه امام حسین (ع) در این مراسم درخشش بسیجیان در عملیات حاج قاسم سلیمانی در مواجهه با بیماری منحوس کرونا را تاریخی و بی بدیل توصیف کرد و بسیج را پشتوانه مردم و نظام اسلامی دانست.

وی ضمن تشکر از فعالیت های گسترده و شبانه روزی بسیجیان در این طرح، اجرای موفقیت آمیز رزمایش های کمک مومنانه و مراجعه حضوری بسیجیان در امر شناسایی و امداد رسانی به بیماران کرونایی در تعامل با مراکز بهداشتی و درمانی را تجربه ای ارزشمند و گرانسنگ دانست.

فرمانده اسبق سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج بیان کرد: شجره مبارک و طیبیه بسیج اثبات کرد که تنها راه غلبه بر مشکلات و پیش برندگی کشور در موضوعات مختلف تکیه بر قدرت داخلی و اعتماد به مردم و جوانان است.

شایان ذکر است که حوزه 111 شهید مدرس در تعامل با حوزه 112 خواهران حضرت ام کلثوم (ع) با ارتباط گیری با مرکز بهداشت امام علی (ع) منطقه اسلام آباد کرج نسبت به شناسایی بیماران کرونایی اقدام و خدمات درمانی را به آنان اراده کردند و به صورت تلفنی و حضوری پیگیر مشکلات درمانی و معیشتی مردم این منطقه بودند.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار