خبرهای داغ:

موافقت وزارت بهداشت با تاسیس مرکز آموزش مهارتی و حرفه‌ای دانشگاه علوم پزشکی شاهرود

شاهرود_مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه‌ای علوم پزشکی معاونت آموزشی وزارت بهداشت با تاسیس مرکز آموزش مهارتی و حرفه‌ای در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود موافقت کرد.
کد خبر: ۹۳۵۳۹۵۳
|
۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۸
موافقت وزارت بهداشت با تاسیس مرکز آموزش مهارتی و حرفه‌ای دانشگاه علوم پزشکی شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، یا نامه دکتر جمشید حاجتی سرپرست مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه‌ای علوم پزشکی با تاسیس مرکز آموزش مهارتی و حرفه‌ای در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به شماره شناسه ۱۱۱۳۲ موافقت کرد.
حمید واحدی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در این خصوص گفت: مرکز آموزش مهارتی و حرفه‌ای وزارت بهداشت، با تأسیس و بهره برداری مرکز آموزش مهارتی و حرفه‌ای این دانشگاه موافقت کرد.
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود اظهار کرد: موافقت مذکور، بر اساس آیین نامه تأسیس و بهره برداری مراکز آموزش مهارتی و حرفه‌ای و با رعایت ضوابط و مقررات مربوط، به مدت سه سال از تاریخ صدور مجوز معتبر خواهد بود.
به گفته وی، این تصمیم، پس از تقاضای دانشگاه، بررسی مستندات و طبق گزارش بازدید آن مرکز به استناد رأی پانزدهمین جلسه کمیسیون مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه‌ای علوم پزشکی وزارت بهداشت، در روز ۹ دی ماه ۱۳۹۹ اخذ شده است.
واحدی افزود: مرکز آموزش مهارتی و حرفه‌ای با هدف سامان‌دهی آموزش‌های مهارتی و حرفه‌ای نظام سلامت، استفاده از ظرفیت‌های موجود در کشور برای تربیت نیروی انسانی ماهر در حوزه سلامت، ارتقای کیفیت آموزش‌های مهارتی حرفه‌ای و استفاده از اعضای هیأت علمی در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود راه اندازی شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها