خبرهای داغ:
شهید «غلامعلی ثابت‌قدم»:

می‌خواستم به پلیدان بفهمانم اسلام پیروز است

تبریز- در بخشی از وصیت نامه شهید «غلامعلی ثابت‌قدم» آمده است؛ آرزوی خود من هم این بود که در راه خدا شهید شوم و به تمام پلیدان خون‌آشام دنیا بفهمانم که اسلام پیروز است.
کد خبر: ۹۳۵۴۲۴۵
|
۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، تاریخ سرزمین ایران همواره شاهد رشادت‌های مردان و زنانی است که تا پای جان، بر آرمان‌ها و اعتقادات خود ایستادگی کردند. در این میان، مردان و زنان خطه آذربایجان نیز هم در دوران نهضت انقلاب اسلامی و هم در دوران هشت سال دفاع مقدس، حماسه‌های زیادی آفریدند و نام بسیاری از آن‌ها، مانند شهید «مهدی باکری» در تاریخ ایران جاودانه شد.

«غلامعلی ثابت قدم» نیز یکی از بسیجیان غیور خطه آذربایجان است که اول بهمن سال ۱۳۶۴ در «سراب» چشم به جهان گشود.

وی پس از آغاز جنگ تحمیلی راه جبهه‌های نور را در پیش گرفت و پس از حضور در عملیات‌های متعدد، سرانجام ۲۶ تیر  سال ۱۳۶۶ در «سقز» به شهادت رسید.

فرازی از وصیت‌نامه شهید «غلامعلی ثابت‌قدم»

مادر و خواهران عزیزم شما نیز همچون زینب(س) باشید و در مرگ من گریه نکنید؛ چون زینب(س) در مرگ برادران خود گریه نکرد. پدر جان، شما نیز در مرگ من گریه نکن؛ چون با گریه کردن شما دشمنان انقلاب خوشحال می‌شوند.

آرزوی خود من هم این بود که در راه خدا شهید شوم و به تمام پلیدان خون‌آشام دنیا بفهمانم که اسلام پیروز است و با خون خود درخت پر بار اسلام را زنده نگه دارم. از برادرانم می‌خواهم که مرا حلال کنند. امید است هریک از شما ادامه‌دهنده‌ راه شهدا باشید.

ارسال نظرات