خبرهای داغ:
در سه ماه نخست امسال صورت گرفت

اهداء 11 سری جهیزیه توسط گروه های جهادی سپاه خوی

مسئول بسیج سازندگی سپاه خوی گفت: در سه ماه نخست امسال، 11 سری جهیزیه توسط گروه های جهادی سپاه خوی به نوعروس ها اهداء شد.
کد خبر: ۹۳۵۵۷۱۸
|
۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳

 هادی پاشایی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خوی، اظهار کرد: به همت «گروه جهادی شهدای گمنام کارکنان سپاه خوی» یک سری جهیزیه به ارزش 13 میلیون تومان به نو عروس نیازمند تهیه و تحویل داده شد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور تهیه برخی اقلام اساسی زندگی دغدغه زوجین جوان و نیازمند است که لازم است دستگاه ها و مسئولین نیز در کنارمردم و افراد خیّر، در تامین این کالاها خانواده ها ما را یاری کنند.

این مسئول اضافه کرد: جهیزیه اهدایی گروه جهادی شهدای گمنام کارکنان سپاه خوی به ارزش 13 میلیون تومان بوده و شامل اجاق گاز ، بخاری گازی ، چرخ خیاطی ، جاروبرقی ،  سرویس قابلمه ، سرویس آشپزخانه ، کتری و قوری، پتو دونفره ، سرویس غذاخوری آکروپال ، سرویس قاشق چنگال ، زودپز می باشد.

پاشایی با بیان این مطلب که در سه ماهه اول سال جاری 11 سری جهیزیه توسط گروه های جهادی سپاه خوی به عروس های نیازمند تحویل داده شده است، گفت: تمامی جهیزیه ها با هدف کمک به زوج های جوان بی بضاعت با رعایت کرامت انسانی و در قالب طرح محرومیت زدایی اهدا می شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار