خبرهای داغ:
همدان-فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف ۲۴ تن و ۳۸۰ کیلو گرم شکر فاقد مجوز و خارج از شبکه قانونی توزیع به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۶۰۲۴
|
۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۸
کشف بیش از ۲۴ تن شکر خارج از شبکه توزیع در بهارسرهنگ بزرگعلی نوری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران مستقر در ایست و بازرسی شهید زارعی شهرستان بهار حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه تریلر که از استان‌های غربی و مرزی کشور به مقصد جنوب در حال حرکت بود مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، ۲۴ تن و ۳۸۰ کیلوگرم شکر خارج از شبکه توزیع و فاقد هر گونه مجوز قانونی کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با اشاره به این که کارشناسان ارزش تقریبی این محموله را ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، تصریح کرد: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

*اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بهار

وی بیان داشت: در پی استمرار اجرای طرح‌های انتظامی در سطح شهرستان، با هدف نا امن کردن محلات جرم خیز، پاکسازی نقاط آسیب زا و ارتقاء احساس امنیت، یگان‌های انتظامی شهرستان بهار با بهره گیری از مشارکت و همدلی شهروندان گرامی و اشرافیت اطلاعاتی، با استفاده از تمام توان و امکانات موجود به اجرای طرح‌های مربوطه پرداختند.

نوری افزود: در اجرای این طرح، دو سارق و هفت خرده فروش، معتاد و قاچاقچی مواد مخدر و پنج نفر جلبی دستگیر و مقادیری انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی نیز کشف شد.

وی بیان کرد: در اجرای این طرح‌ها با استفاده از تمام توان با معضل قاچاق کالا و ارز نیز برخورد می‌شود که در دو روز گذشته، بیش از ۴۸ تن خوراک دام، بیش از ۴۵ رأس احشام فاقد مجوز بهداشتی و ۲ تن گوشت غیر بهداشتی جمعا به ارزش ۹ میلیارد ریال کشف و ۴ دستگاه خودرو مربوط به حمل این موارد توقیف شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات