خبرهای داغ:

عملکرد وزارت نیرو قابل قبول نیست

نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون که اواخر فعالیت دولت دوازدهم است، نباید با بی تفاوتی به شرایط و مشکلات کشور دولت را تحویل دهند.
کد خبر: ۹۳۵۶۲۰۲
|
۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۵

 محمد علی‌پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج درباره قطعی مکرر برق، اظهار کرد: درست است که صنعت برق کشور از سنوات گذشته به لحاظ مالی دچار کمبودهایی بوده و نتوانسته قدم هایی برای رسیدن به وضع مطلوب بردارد، اما در کنار آن بی تدبیری مدیری که خود رشته تحصیلی و سابقه کاری منطبق با برق دارد و جزو سرامدان این حوزه معرفی می شود به هیچ وجه قابل قبول نیست.

وی این وضعیت و مشکلات حوزه برق در کشور را ناشی از سوءمدیریت وزارت نیرو عنوان کرد و افزود: اگر مسولان از ابتدا برنامه ریزی های صحیحی در این بخش انجام می دادند اکنون شاهد این مشکلات نبودیم.

نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه به دنبال قطعی برق اکنون در بسیاری از روستاها شاهد کمبود آب و مشکلات ناشی از آن هستیم.

علی پور اظهار داشت: از این رو انتظار می رود اکنون که اواخر فعالیت دولت دوازدهم است، کمی هم به فکر مشکلات مردم بوده و پاسخگو باشند.

انتهای پیام/1001

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار