خبرهای داغ:
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی تاکید کرد

لزوم تلاش برای کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی بر لزوم تلاش برای کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها در استان تاکید کرد.
کد خبر: ۹۳۵۶۵۲۲
|
۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، ناصر عتباتی به همراه مجیدی دادستان مرکز استان و محمدی مدیر کل زندان‌های استان و جمعی از قضات  در بعد از ظهر روز آغازین هفته از زندان ارومیه بازدید کردند.

در این بازدید عتباتی و هیئت همراه به صورت چهره به چهره با تعدادی از زندانیان دیدار کرده و به درخواست‌های آنها رسیدگی و دستورات لازم را صادر کردند.

در حاشیه  این بازدید عتباتی در مراسمی که از سوی اداره کل زندان‌های استان به پاس قدردانی از تلاش های دستگاه قضایی در اهتمام به بهبود وضعیت زندان‌ها و زندانیان و نیز کاهش جمعیت کیفری زندان‌های استان تشکیل شده بود، اظهار کرد: هدف از این بازدید ها اطلاع کامل از وضعیت قضایی زندانیان و اوضاع داخلی زندان و رسیدگی به درخواست های زندانیان می باشد.

رئیس کل دادگستری استان افزود: یکی از آثار خوب این بازدیدها تسهیل در امور آزادی زندانیانی هست که شرایط بهره‌مندی از ارفاقات و تاسیسات قانونی را دارند.

عتباتی در ادامه صحبت های خود به اجرای قانون تسری در سازمان زندان‌ها اشاره کرد و آن را به نوعی قدردانی از زحمات پرسنل تلاشگر و خدوم زندان دانست.

عتباتی خطاب به کارکنان زندان گفت: باید در همه لحظات از خداوند متعال مدد بخواهیم و خودمراقبتی را همیشه ملاک نظر داشته باشیم، چرا که به علت حساسیت کار جای اشتباه و خطا نیست و باید با دقت و همت مضاعف، هم از خود و هم از مجموعه کاری خود صیانت کنید تا خدای نکرده دچار لغزشی یا خطایی نشوید.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار