صعود تیم فوتبال فجر سپاسی به لیگ برتر

پیام تبریک روابط عمومی باشگاه مقاومت تهران

در پی صعود تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز به لیگ برتر، روابط عمومی باشگاه مقاومت در پیامی این موفقیت را تبریک گفت
کد خبر: ۹۳۵۸۹۵۱
|
۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹

پیام تبریک روابط عمومی باشگاه مقاومت تهران


به گزارش خبرگزاری بسیج، در پی صعود تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز به لیگ برتر، روابط عمومی باشگاه مقاومت در پیامی این موفقیت را تبریک گفت که متن پیام به شرح زیر است:

 

به نام خدا

پیروزی غرور آفرین تیم فوتبال باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز و صعود به لیگ برتر فوتبال کشور که به راستی لایق این عزیزان بودرا به مردم ورزش دوست و هواداران این تیم تبریک عرض مینماییم.

امروز جوانان عزیز بسیجی شیراز معجزه یکدلی و یکصدایی و امید آفرینی که از مطالبات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب بود را مجددا به نمایش گذاشتند و ثابت کردند که رمز موفقیت در دست یکدیگر دادن و کار جهادی و انقلابی در همه عرصه ها حتی در ورزش قهرمانی است و فارغ از تمام تعلقات ، هدف سربلندی ایران اسلامی است . به ویژه شادی و شعف مردم بسیجی ، ولایتمدار و همیشه در صحنه استان فارس می باشد.

ضمن تقدیر و تشکر از همکاری صمیمانه کلیه دست اندرکاران بویژه فرماندهی و پرسنل محترم سپاه فجر استان فارس ، معاونت ورزش بسیج مستضعفین و همه دستگاها و نهادهایی که به نحوی در این افتخار بزرگ ، کسب شده بصورت مستقیم و غیر مستقیم دخیل بوده و این عیدی بزرگ را به تمامی مردم ورزش دوست و صبور شیراز به خصوص مربیان ، سرپرستان ، بازیکنان ، هیات مدیره این باشگاه و پیشکسوتان فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز تبریک عرض نموده و آرزوی تداوم موفقیت برای مردم استان فارس را دارم.

سعادت و سربلندی شما را در لیگ برتر کشور را از درگاه حق تعالی خواستارم و انشاالله این قهرمانی های پیاپی ، که موجبات شادی مردم عزیز ، مردم استان فارس را فراهم می سازد، همواره تداوم داشته باشد

روابط عمومی باشگاه مقاومت

ارسال نظرات