خبرهای داغ:
هزاری: مبلغی معادل 36 میلیارد تومان برای این مرحله رزمایش اختصاص‌یافته است که در مجموع دو مرحله از ابتدای سال جاری 100میلیارد تومان ارزش کمکهای مومنانه ای است که به دست نیازمندان استان رسیده است.
کد خبر: ۹۳۶۰۱۹۴
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴

سرهنگ پاسدار رضا هزاری معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به اجرای رزمایش کمک‌های مؤمنانه در استان اظهار داشت: در سال 1400 تاکنون دو مرحله رزمایش کمکهای مومنانه انجام‌شده است. در دهه کرامت و ایام ماه مبارک رمضان معادل 64 میلیارد تومان ارزش آن مرحله رزمایش بوده که 40 میلیارد تومان کمک بلاعوض و 24 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه بوده است.

 وی اضافه کرد: در این مرحله که امروز پنجم مرداد انجام می‌شود تمام نهادهای خدمت‌رسان مشارکت داشتند و کمکها از قبیل بسته معیشتی، کفش و لباس ورزشی ، لوازم خانگی، کارت هدیه غذای گرم، بسته‌های بهداشتی، آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد، جهیزیه، لوازم التحریر، وام اشتغال و بهسازی و مرمت منازل محرومین است که در این مرحله تقدیم نیازمندان می شود.

هزاری با بیان اینکه این مرحله از رزمایش کمکهای مومنانه در دهه قربان تا غدیر اجرایی می شود خاطرنشان کرد: مراسم رزمایش کمک های مومنانه در مسجدالحسین جوادیه بیرجند با حضور فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) و سایر مسئولین استانی و در شهرستان‌ها به طور هم‌زمان برگزار می‌شود.

 وی عنوان داشت:  مبلغی معادل 36 میلیارد تومان برای این مرحله رزمایش اختصاص‌یافته است که در مجموع دو مرحله از ابتدای سال جاری 100میلیارد تومان ارزش کمکهای مومنانه ای است که به دست نیازمندان استان رسیده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی ادامه داد: اعطای وام‌های قرض‌الحسنه برای اشتغال های خرد و خانگی بوده است  و این دو مرحله رزمایش برای 57 نفر ایجاد شغل به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم بدنبال داشته است.

 وی اضافه کرد: ادارات خدمت‌رسان در مرحله دوم رزمایش کمک‌های مؤمنان امسال شامل کمیته امداد، بهزیستی، اوقاف و امور خیریه، هلال‌احمر، عتبات عالیات، اداره کل زندان‌ها، نیروهای مسلح، ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد علوی، آستان قدس رضوی، خیرین مردمی، صندوق کارآفرینی امید و بسیج اصناف در این مرحله رزمایش مشارکت دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها