خبرهای داغ:

بیانیه سپاه لرستان به مناسبت روز خبرنگار

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستندکه امروز ۱۷مرداد با نام این قشر زحمت‌کش نام‌گذاری شده است سپاه لرستان نیز در بیانیه ای این روز را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۳۶۳۳۷۴
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، متن این بیانیه به شرح زیر است؛
خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند،17مرداد یادآور ایثارگری و رشادت شهید والامقام محمود صارمی و روز خبرنگارانی است که همواره با سلاح قلم و روحیه تعهد، وظیفه شناسی، دلسوزی، آگاهی بخشی و مطالبه‌گری در جهت اعتلای آگاهی‌بخشی و سلامت فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی جامعه می‌کوشند و همگام مسئولین در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی فرو گذار نمی کنند.

تردیدی نیست که بدون حضور خبرنگاران صدیق و امین، واقعیت‌ها و حقایق در شکل درست آن منعکس نمی‌شوند و حرکت جامعه به سمت بهبود و اصلاح با چالش‌های زیادی روبرو خواهد بود.

در ایام کرونا خبرنگاران هم‌ پا به پای مدافعان سلامت از همان روزهای نخست شیوع این بیماری با گرفتن جانشان در دست مدافعان اطلاع رسانی شدند و با تلاش و مجاهدت خود، اخبار را لحظه به لحظه به اطلاع مردم رساندند.

وظایف خطیری را بر عهده دارند و برای انجام رسالت مهم و اثرگذارشان تا پای جان گام بر می‌دارند،
خبرنگاران با اتحاد رسانه‌ای و پوشش کامل اخبار و مراسمات  و مناسبات ملی ضربه‌ای سهمگین بر پیکره پوشالی معاندان نظام و انقلاب بود.

اینان کسانی هستند  که بر تعهد رسالت رسانه‌ای خویش ایستادند و با نثار خون خویش درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و به ملت شریف ایران عزت و اقتدار بخشیدند.

اروز خبرنگار را به اصحاب رسانه،  تبریک و تهنیت عرض نموده و برای شما خبرنگاران متعهد و اصحاب نیک منش رسانه که آگاهی را حق مردم می دانید و در این راه مجدانه گام برمی دارید عزت، سربلندی توفیقات الهی آرزومندم.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار