خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند خبر داد

واکسینه شدن روزانه ۱۲۰۰ نفر در شهرستان نهاوند

نهاوند-فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: روزانه در ۱۷مکان واکسیناسیون فعال شهرستان نهاوند، یک هزار و ۲۰۰ نفر واکسینه می‌شوند.    
کد خبر: ۹۳۶۳۶۲۸
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۴

واکسینه شدن روزانه ۱۲۰۰ نفر در شهرستان نهاوندبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی مختاری در جلسه ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا ویروس شهرستان نهاوند اظهار داشت: کرونا ویروس هنوز تمام نشده است و هر نشانه‌ای از بیماری مشاهده شود کرونا ویروس تلقی می‌شود.

وی افزود: روزانه در ۱۷مکان واکسیناسیون فعال شهرستان نهاوند، یک هزار و ۲۰۰ نفر واکسینه می‌شوند. 

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه زدن ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دستور کار است، افزود: شرایط کرونا در نهاوند از مدت‌ها پیش قرمز اعلام شده است.

وی تصریح کرد: مداحان و مسئولین هیئت‌ها هم باید این مهم را توجه و مدنظر داشته باشند و به عزاداران گوشزد کنند که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و کاری نکنند که به آمار مبتلایان به کرونا افزوده شود.

مختاری خطاب به مسئولین  گفت: مطب‌های پزشکان، صف‌های طولانی مرغ و گوشت، آئین‌های ختم، آزمون‌های راهنمایی و رانندگی، دانشگاه‌ها و... که در حال برگزاری است و تجمع‌های نقطه‌ای برای عزاداری‌های محرم و... باید بیشتر کنترل و مورد توجه قرار گیرند چراکه باعث افزایش آمار مبتلایان خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار