سرهنگ جوکار در مراسم افتتاحیه پایگاه مقاومت بسیج زینبیه (س):

هدف از تشکیل گرو‌های جهادی رفع مشکلات مردم و کمک به محرومین باشد

فرمانده ناحیه مرکزی یزد: در حال حاضر ما می‌بایست در جهت سبک زندگی اسلامی، همسرداری و تربیت فرزند اسلامی گام برداریم و هدف از تشکیل گرو‌های جهادی رفع مشکلات مردم و کمک به محرومین باشد.
کد خبر: ۹۳۶۴۴۱۹
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، پایگاه مقاومت بسیج زینبیه (س) حوزه مهدیه با حضور فرمانده و مسئول بازرسی ناحیه مرکزی یزد، فرمانده و جمعی از اعضای شورای حوزه، هیئت امنا و امام جماعت مسجد سیدالشهدا (ع) افتتاح گردید.
سرهنگ"جوکار"در این مراسم با اشاره به تشکیل دولت جدید کشور اذعان داشت:انقلاب اسلامی، دولت اسلامی، جامعه و حکومت اسلامی و تمدن اسلامی با همت مردم و رهبری امام خمینی ره با سه ساختار مجریه، مقننه و قضاییه شروع به کار نمود. ولی بعد از تشکیل انقلاب اسلامی توطئه و دسیسه‌های زیادی از طرف دشمنان برعلیه ایران صورت گرفت.
وی در ادامه افزود: هشت سال جنگ تحمیلی، حضور عوامل نفوذی و نفاق در مرزها، حضور مسلحانه منافقین در کشور و به شهادت رساندن افرادی، چون رجایی، باهنر، ایت الله صدوقی و. ,ایجاد فتنه‌های سال‌های ۷۸ و ۸۸ و ۹۸ و ..، ولی انقلاب با رهبری امام خمینی ره و سپس امام خامنه‌ای مده الظله پیشرفت نمود و ما الان امیدواریم که با روی کار امدن دولت انقلابی جدید، جهت رفع مشکلات مردم گام‌های موثری برداشته شود.
جوکار با تصریح اینکه مردمی‌ترین نهاد، بسیج است که می‌تواند در همه عرصه‌ها برای خدمت به مردم فعالیت داشته باشد، اظهار داشت: همه مردم مخصوصا بسیجیان می‌بایست به دولت جهت حل مشکلات کشور کمک کنند و در حال حاضر ما می‌بایست در جهت سبک زندگی اسلامی، همسرداری و تربیت فرزند اسلامی گام برداریم و هدف از تشکیل گرو‌های جهادی رفع مشکلات مردم و کمک به محرومین باشد.

فرمانده ناحیه مرکزی یزد برجذب حداکثری و اشنایی مردم با سبک زندگی اسلامی توسط فرمانده پایگاه بسیج تاکید نمود.
این مقام مسئول در ادامه با توجه به نامگذاری پایگاه به نام دخت امیرالمونین (ع) "زینب کبری (س)بر لزوم مطالعه زندگی زینب کبری (س) در زمینه دختر بودن، خواهر بودن، همسر و مادر بودن و دفاع از ولایت توسط بسیجیان پایگاه سفارش نمود.
در انتهای این مراسم با قرائت حکم فرمانده پایگاهی توسط "حسینی نسب"مسئول بازرسی ناحیه مرکزی یزد حکم به فرمانده پایگاه زینبیه اعطا گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار