دیدار هنرمندان با آزادگان و خانواده های شهدا در ایلام

مدیر بسیج هنرمندان استان ایلام و جمعی از هنرمندان استان به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید رجایی و باهنر و هفته دولت با خانواده های ۲ تن از شهدا و آزادگان سرافراز دیدار کردند.
کد خبر: ۹۳۶۸۷۲۲
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام در حاشیه دیدار و تجلیل از جانباز و آزاده سرافراز «ظهیر آسا» به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، اظهار کرد: در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و یاران باوفایش و هفته دولت برنامه های فرهنگی و هنری به همت بسیج هنرمندان برگزار می شود.

"علی میرزایی"ابراز کرد: به مناسبت گرامیداشت آغاز هفته دولت، مراسم عطرافشانی و غبار روبی مزار شهدای گمنام با حضور جمعی از مسئولین و هنرمندان استان برگزار و نسبت به مقام شامخ شهدا با  قرائت فاتحه و نثار گل ادای احترام کردند.

 وی با اشاره به دیدار با خانواده های شهدای کارمند به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، تصریح کرد: همچنین در مراسمی از خانواده شهید «احمد ارسن» از شهدای بسیج کارمندی با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان به مناسبت هفته دولت سرکشی شد.

 میرزایی با بیان اینکه ایستادگی و مقاومت آزادگان و خانواده های معظم شهدا سندی محکم از پایداری ملت ایران اسلامی در برابر استکبار جهانی است، گفت: هنرمندان رشته های مختلف هنری می توانند این استقامت و پایداری را به انحای مختلف ثبت کرده تا با زبان هنر به نسل امروز و نسل های آینده منتقل شود.

 مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام خاطرنشان کرد: همچنین به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، پخت و توزیع غذای گرم در بین نیازمندان و توزیع بسته های معیشتی با همراهی و مشارکت هنرمندان استان در دستور کار قرار گرفته است.

 میرزایی بیان کرد: بسته های غذای گرم  به صورت پرس خانوادگی  بین نیازمندان توزیع  شده و از محل کمک های خیرین و نیکوکاران و با همکاری هنرمندان بسیجی بسته های معیپشتی نیز تهیه و توزیع شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار