اهل بیت نردبان اتصال به خداوند هستند

طلبه حوزوی در سرخه گفت: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید با وسیله به درگاه من بیاید و اهل بیت نردبانی برای وصل شدن ما به خداوند متعال هستند.
کد خبر: ۹۳۶۹۴۴۷
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با ماه محرم مراسم سخنرانی و روضه خوانی به همت بسیجیان پایگاه حضرت معصومه (س) شهرستان سرخه با سخنرانی زینب ادهم طلبه حوزوی و مربی حلقات صالحین با موضوع تاثیر دعا در رفع بلا و تعجیل فرج برگزار شد.

زینب ادهم در جمع بسیجیان و عزاداران امام حسین (ع) با بیان اینکه یکی از آثار دعا، دفع بلا و آفات است، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در این باره می‌فرمایند: «وقتی ما به درگاه حق متعال دعا می‌کنیم، در حقیقت وسیله‌ای برای رسیدن به حوائج خودمان می‌جوییم و راهی به سوی این حوائج می‌پیماییم و از آن استفاده می‌کنیم.

او افزود: این عمل به قدری اهمیت دارد که خداوند در آیاتی از قرآن انسان‌ها را دعوت به انجام آن کرده است. به عنوان مثال، در بخشی از آیه ۶۰ سوره مبارکه غافر می‌فرماید: «وَ قَالَ رَبُّکُمُ ادْعُونِی أَسْتَجِبْ لَکُمْ؛ پروردگار شما می‌گوید بخوانید مرا تا برای شما استجابت کنم.»

طلبه حوزوی در ادامه اضافه کرد: راه ارتباط با خدا اهل بیت (ع) هستند که خداوند در قرآن کریم می‌فرماید با وسیله به درگاه من بیاید و اهل بیت نردبانی برای وصل شدن ما به خداوند متعال هستند.

ادهم خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی و برای غلبه کردن به یأس، ناامیدی و رها شدن از شر این بیماری علاوه بر رعایت اصول بهداشتی باید به خدا توکل کنیم و برای شفای بیماران دعا کرده و از پروردگار متعال بخواهیم ما و همه بشیریت را از گزند این بیماری در امان نگه دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار