نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ایلام:
امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه مذاکره راهکار حل مشکلات نیست، گفت: استفاده از توان داخلی راهکار اصلی حل مشکلات کشور است‌.
کد خبر: ۹۳۷۱۹۶۰
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار کرد: دشمنان به خوبی اقتدار جمهوری اسلامی را درک کرده‌اند و قدرت رویایی با آن را ندارند و این صبر و مقاومت مردم با امدادهای غیبی و تلاش مردم و مسئولان موجب می‌شود مشکلات داخلی حل شود.

وی عنوان کرد: به جای مذاکره و التماس به دشمن باید به توان داخلی و نیروی رزمنده ای که داریم با توکل به خدا اعتماد کنیم، ما می‌توانیم تحریم‌ها را به راحتی دور بزنیم و مشکلات کشور را حل کنیم.

امام جمعه ایلام افزود: ۲۰ سال پیش وقتی که آمریکا به بهانه انفجار برج‌های دوقلو به افغانستان حمله کرد، ثمره حملات آنها خیلی تلخ شد و ۲۵۰ هزار کشته و یک میلیون مجروح و بیش از ۳ میلیون نفر پناهنده و ۵ میلیون آواره، حاصل حضور آمریکا در افغانستان بوده است.

کریمی تبار ادامه داد: ناامنی و عقب ماندگی مردم افغانستان، ثمره حضور آمریکا در این کشور شد، خروج آمریکا از افغانستان بیانگر فروپاشی ابرقدرتی آمریکا است.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: خروج از افغانستان این امر را روشن کرده است که با این وضعیت، آمریکا از کل منطقه خواهد رفت و رژیم اشغالگر قدس احساس ترس و وحشت می‌کند.

وی گفت: امروز از امنیتی ترین زندانی که رژیم اشغالگر قدس دارند جمعی از نیروهای مبارز فلسطین از فرار می‌کنند، همین موجب شده است که ترس، رعب و وحشتی برای آنان به وجود بیاید.

ارسال نظرات