خبرهای داغ:
یک کارشناس علوم سیاسی:

حماسه های ماندگار در دفاع مقدس رقم خورد

یک کارشناس علوم سیاسی گفت: حماسه های ماندگاری در هشت سال دفاع مقدس رقم خورد.
کد خبر: ۹۳۷۵۹۵۲
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سلماس، حسین محمد باقر لو امروز در  ویژه برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در کوی نیک نامان در سلماس برگزار شد، ضمن یادآوری تلاش های رزمندگان در جبهه های نبرد حق علیه باطل، اظهار کرد: ۸ سال دفاع‌ مقدس و ایثار و پایمردی ملت سلحشور وقهرمان ایران اسلامی در یک جنگ نابرابر و نا متقارن و تحمیلی با استکبار جهانی و عوامل منطقه‌ای، یکی از مقاطع تاریخی بزرگ، آموزنده و الهام‌بخش است که هرگز نباید مورد غفلت قرار گیرد.

وی ادامه داد: این رویداد عظیم با آثار و برکات بی‌شمار خود به منزله گنجینه‌ای ارزشمند و هویت‌ساز بایستی برای همیشه زنده و هدایت‌ بخش نسل‌های این سرزمین قرار گیرد.

باقرلو افزود: دفاع مقدس، حماسه‌ای است که به استحکام و رشد انقلاب اسلامی انجامید و آثار روشن آن تا سال‌ها روشنگر مسیر پیشرفت و آبادانی ملت بزرگوار این سرزمین خواهد بود، مقام معظم رهبری در این باره فرمودند" گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست-ان شاءالله- جلوه ی نام و یاد شهیدان عزیز هشت سال دفاع مقدس را کم فروغ سازد".

باقرلو در ادامه به یاد آن روزها، بیان کرد: قصه عشق به میهن، قصه عاشقی برای رسیدن به دلدار، قصه پر آوازه شجاعت مردان ایران زمین، مثنوی هزار من شب‌های نجوای رزمندگان و خدا آنچنان زیبا و دلنشین بود که روز بعد می‌توانستید انعکاس این نجوای شبانه را در میدان مین و خط مقدم با پر کشیدن شهیدی به سوی آسمان تصور کنید.

وی گفت: این سرزمین رازهای جنگ را در سینه‌اش در هشت سال آنچنان حک کرده است که گذر زمان نمی‌تواند ردپای آنان را از ذهن و لوح جان مان بزداید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار