خبرهای داغ:

وحدت و همدلی از دستاوردهای دفاع مقدس است

رزمنده و جانباز هشت سال دفاع مقدس گفت: وحدت و همدلي مردم در كنار ايمان، ايثار و شهادت از دستاوردهاي دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۳۷۹۶۳۵
|
۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با هفته دفاع مقدس پنجمین برنامه مسجدمحور با موضوع وحدت، استکبار ستیزی و بیداری اسلامی، در مبارزه با استکبار جهانی روز با حضور فرماندهان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس به همت پایگاه امام علی بن ابیطالب (ع) سرخه در مسجد امام علی بن ابیطالب (ع) با سخنرانی اسماعیل ادهم رزمنده و جانباز هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.

اسماعیل ادهم در جمع نمازگزاران با بیان اینکه وحدت رمز پيروزي ايران اسلامي در عرصه هشت سال دفاع مقدس بود. اظهار کرد: وحدت و همدلي مردم در كنار ايمان، ايثار و شهادت از دستاوردهاي دفاع مقدس است.

او افزود: دنيا بداند ملت بزرگ ايران با همان روحيه خودباوري، اعتماد به نفس و نگاه به حقوق ملت‌ها در دوران دفاع مقدس، همچنان ايستاده و از کرامت انساني، عدالت در عرصه بين الملل و استقلال ملت‌هاي آزاده صيانت مي‌کند.

رزمنده و جانباز هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد: جمهوری اسلامی به عنوان نظام برخاسته از انقلاب اسلامی در عرصه های مختلفی دست آورد­های بزرگی را در زمینه استکبارستیزی برای امت اسلامی داشته است.

ادهم خاطرنشان کرد: باید به قرآن کریم و رهنمودهای پیامبر اسلام و اهل بیت (ع) که همواره نسبت به تحکیم وحدت، اخوت، برادری و دوستی، همزیستی و یکپارچگی و موضوعات مرتبط با امت اسلامی تاکید داشته اند مراجعه کرد؛ زیرا مسئله وحدت منشا بسیاری از حرکت های عزتمندانه و مقتدارنه در جهان اسلام است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار