پیام تسلیت سازمان ورزش بسیج مستضعفین بمناسبت فرا رسیدن ۲۸ صفر

سرهنگ پاسدارابوالفضل خداقلی پور رئیس سازمان ورزش بسیج مستضعفین در پیامی فرا رسیدن ۲۸ صفر را تسلیت گفت
کد خبر: ۹۳۸۰۹۱۹
|
۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج ، سرهنگ پاسدارابوالفضل خداقلی پور رئیس سازمان ورزش بسیج مستضعفین در پیامی فرا رسیدن ۲۸ صفر را تسلیت گفت ، در این پیام آمده است:

۲۸ صفر در سوگ سالروز رحلت رسول مهربانی ها، نگین گردونه وجودهستی وکمال نبوت، عينيت مصحف محمدی بر مسلمین جهان حضرت رسول مکرم اسلام صلی‌الله عليه و آله و شهادت مظلومانه سبط اکبر و کریم آل طه، دومین امام معصوم ، امام حسن مجتبی (ع) می نشینیم.

بی شک، راه سعادت وهدایت بشر متمسک شدن به راه و روش اهل‌بیت است و حرکت در مسیر معرفت و حقانیت ائمه و بزرگان  دین اسلام می‌تواند انسان‌ها و جهان بشریت را به سوی سعادت دنیوی و اخروی نزدیک کرده و مسیر توحید و تقوی را به ما نشان دهد.

رسول مکرم اسلام و اهل بیت نبوی، مظهر تمام صفات الهی و آیینه جمال و جلال الهی هستند. آنان، پیشوایان بشر به سوی فضایل و ارزش‌های متعالی بشریت و آشنایی با ابعاد گوناگون شخصیت و زندگی این رهبران خدایی، بهترین ذخیره عارفان راه حق وحقیقت و سالکان طریق سعادت و معراج است.

اینجانب فرارسیدن سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) را به عموم مسلمانان به ویژه جامعه بزرگ ورزش و جوانان تسلیت عرض می نمایم

سرهنگ پاسدارابوالفضل خداقلی پور

رئیس سازمان ورزش بسیج مستضعفین

 
ارسال نظرات