بسیج نیروی آماده در میدان است

فرمانده پایگاه حضرت معصومه (س) سرخه گفت: بسیج، مظهر ایمان، اخلاص، اراده، آمادگی و از خود گذشتگی است و در میدان های مختلف حضور موثری دارد.
کد خبر: ۹۳۸۶۸۸۱
|
۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ جلسه توجیه و مصاحبه مربی با سرگروه های حلقات صالحین پایگاه حضرت معصومه (س) و جلسه تخصصی فاطمه اسیری فرمانده این پایگاه با اعضای شورای برگزار شد.

در این جلسه در خصوص انجام برنامه ریزی های لازم در جهت ارتقا پایگاه، کاهش آسیب های اجتماعی در سطح محله، تلاش در جهت افزایش هرچه بیش تر کودکان، نوجوانان و جوانان به سمت پایگاه و ساماندهی اعضای پایگاه با تاکید بر همدلی و اخلاص در کار گفتگو و تبادل نظر شد.

همچنین در جلسه اعضای شورا؛ فاطمه اسیری با تاکید بر اخلاص در عمل و مخلصانه انجام دادن امور اظهار کرد: بسیج، مظهر ایمان، اخلاص، اراده، آمادگی و از خود گذشتگی است و در میدان های مختلف؛ ازجمله در ایام تلخ کامی شیوعِ ویروس کرونا نیز ثابت شد که بسیجی، آماده خدمت در هر میدانی از میدان هاست؛ همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند در حقیقت همه انسان های مؤمن، آگاه، بصیر، عاشق، متعهد، علاقه مند و آماده به کار در هر میدانی از میدان ها هستند که برای ملت مفید است، جزو بسیج است.

او افزود: با هدف هرچه بهتر اجرا شدن برنامه ها باید هریک از اعضا وظایف و مسولیت های خود را به درستی به انجام رسانده و در جهت افزایش جذب متربیان به سمت حلقات صالحین تلاش نمایند.

گفتنی است در این جلسات مسجدمحوری بودن فعالیت ها مورد توجه و تاکید قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار