خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان:

هرگز از مواضع به حق خود در قبال دشمنان کوتاه نخواهیم آمد

تویسرکان-مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: بعد از گذشت سال‌ها از انقلاب اسلامی، شعار ما همان «مرگ بر آمریکا» است و هرگز از مواضع به حق خود در قبال دشمنان کوتاه نخواهیم آمد.
کد خبر: ۹۳۸۷۶۵۴
|
۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مهدی ظفری در یادواره شهدای دانش‌آموزی که به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان در شهرستان تویسرکان برگزار شد، ضمن گرامیداشت این روز و یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز اظهار داشت: این جمع بزم معنوی با میزبانی شهدا است، شهدایی که رفتند تا ما بمانیم و وظیفه ما است که راه آن‌ها را ادامه دهیم.

وی با اشاره به ایثار و رشادت شهدای تویسرکان افزود: این شهرستان با وجود رزمندگان و شهدای خود در کشور نقش‌آفرین بوده و هر جا را نگاه کنیم رد پای شهدای این شهرستان قابل مشاهده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان عنوان کرد: ما با شعار همیشگی خود که همان سند انقلاب است به تکامل رسیدیم و امروز استکبار به فکر این است که ایران تا کجا نفوذ دارد و هیچ برنامه‌ای برای مقابله با استراتژیک ایران ندارند بنابراین بعد از گذشت این همه سال از انقلاب اسلامی، شعار ما همان «مرگ بر آمریکا» است و هرگز از مواضع به حق خود در قبال دشمنان کوتاه نخواهیم آمد.

وی با بیان اینکه بیشترین خاطرات خود را در میدان‌های جنگ با دانش‌آموزان دارم، گفت: در هر سنگر حداقل یک دانش‌آموز حضور داشت و نقش دانش‌آموزان در جنگ بسیار با اهمیت بود که یکی از رمز‌های موفقیت ما در جنگ بوده است.

سردار ظفری عنوان کرد: شهید «حسین فهمیده» نمونه بارز این موفقیت و پیروزی است که البته امثال این شهید در کشور کم نیست و در دوره فعلی نیز در عرصه مقابله با تکفیری‌ها شهیدانی با سن کم، اما روحی وسیع حضور دارند که از جان خود برای اسلام و انقلاب و خاک کشور گذشتند.

وی خطاب به دانش‌آموزان گفت: شهید «سلیمانی» رزمنده قدیمی و شهید امروز، باید الگوی حرکت شما دانش‌آموزان قرار گیرد چراکه این شهید از حرف استاد و معلم خود که همان امام خمینی (ره) بود اطاعت کرد و به درجه رفیع شهادت رسید، بنابراین شما عزیزان نیز با احترام به استاد و معلم خود و عدم تحت تاثیر قرار گرفتن از محیط پیرامونی خود می‌توانید راه این شهید را ادامه دهید و ادای دین خود را به ایشان کرده باشید.

سرهنگ کامران کریمی، فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز شهرستان تویسرکان، اظهار داشت: روز ۱۳ آبان روز اقتدار و در هم شکستن قدرت پوشالی آمریکا و گام اول استکبارستیزی است.

در پایان این مراسم از خانواده محترم شهدای دانش‌آموز شهرستان تویسرکان تجلیل به آمد و حاضرین با سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» با شهدا تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار