معاون ورزش سپاه کربلا در گفت و گو با بسیج مطرح کرد

بکارگیری از تمام ظرفیت‌ها برای توسعه ورزش در سطح محلات

ساری- معاون ورزش و تربیت بدنی سپاه کربلا با تاکید بر اثرات ورزش بر کیفیت زندگی، خاطرنشان کرد: همه ظرفیت‌ها برای تقویت ورزش در سطح محلات و پایگاه‌ها بکار گرفته می‌شود.
کد خبر: ۹۳۸۸۶۶۸
|
۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶

خبر

سرهنگ غفارپور در حاشیه نشست جلسه هم اندیشی با روسای هیئت های ورزشی برای هفته بسیج  در گفت و گو با خبرنگار بسیج در آمل،با اشاره به برگزاری برنامه های محوری در هفته بسیج ، گفت: راه های ارتقای سطح سلامت جسم و روان بسیجیان در سطح محلات و پایگاه های مقاومت با توجه به تحقق محله مهدوی مورد بررسی قرار گرفت.

خبر

معاون تربیت بدنی و ورزش سپاه کربلا با تصریح بر ظرفیت هیئت های تربیت بدنی در راستای تحقق اهداف و تقویت سطح کیفی و کمی ورزش در محلات افزود: یکی از راهکارهای برون رفت از مشکلاتی که برسرراه ورزش و ورزشکاران وجود دارد با توجه به شرایط کرونایی، حل مسائل مالی و جذب اسپانسرها است، که باید در این زمینه تلاش بیشتری داشت.

سرهنگ غفارپودر در ادامه به همراهی تربیت بدنی نواحی با هیئت های استانی در تقویت ورزش در سطح پایگاه های مقاومت و محلات هم اشاره و اضافه کرد: تقویت و ارتقای فعالیت های ورزشی علاوه بر سلامت جسم و روان به سلامت زندگی فردی و اجتماعی هم کمک می کند.

معاون تربیت بدنی سپاه کربلا با تاکید بر اثرات ورزش بر کیفیت زندگی، خاطرنشان کرد: همه ظرفیت ها برای تقویت ورزش در سطح محلات و پایگاه ها بکار گرفته میشود.

سرهنگ غفارپور در پایان سخنان خود تاکید کرد: یکی از اولویت های مهم سپاه حمایت از ورزش و توسعه ورزش همگانی برای ایجاد امید ونشاط در جامعه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار