خبرهای داغ:

واکسیناسیون ۸۶ درصدی مردم شاهرود/نظارت‌های هوشمند همچنان با قوت ادامه دارد

شاهرود_فرماندار شهرستان شاهرود گفت:در واکسیناسیون دز اول بالای ۱۸ سال، ۸۶ درصد و دز دوم هم حدود ۷۲ درصد جمعیت تحت پوشش واکسن کرونا دریافت کرده اند.
کد خبر: ۹۳۹۵۴۷۴
|
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۶

۸۶ درصد شهرستان شاهرود واکسن کرونا دریافت کردند/نظارت‌های هوشمند همچنان با قوت ادامه داردبه گزارش خبرنگار بسیج، ابوطالب جلالی در نشست ستاد استانی کرونا با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در قالب طرح شهید سلیمانی اظهار کرد: در این طرح که حمایتی، رهگیری، مراقبتی و نظارتی است، در حمایتی مجموعه ۶۱۵ مورد خدمات در یک هفته گذشته ارائه شده است.
او با اشاره به ۱۳۳۶ مورد اقدامات انجام شده در رهگیری هوشمند ابتلا کرونا در طول هفته، گفت: در مبحث مراقبتی و نظارتی اتفاقات خوبی در طول این هفته افتاده و تیم‌های نظارتی توسط اداره کل صمت و بهداشت و درمان انجام شده است.
فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با بیان اینکه قریب به ۱۵۳۳ مورد نظارت از ۹ آبان‌ماه انجام شده، افزود: این نظارت‌ها شامل آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان هم می‌شود و در مجموع تیم‌ها در طول یک هفته اقدامات خوبی انجام داده اند.
جلالی به واکسیناسیون کرونا هم اشاره کرد و گفت: در دز اول بالای ۱۸ سال، ۸۶ درصد و دز دوم هم حدود ۷۲ درصد جمعیت تحت پوشش واکسن کرونا دریافت کرده اند.
او با تاکید بر تداوم نظارت‌های لازم، اظهار کرد: طبق گفته ریاست دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، روند بیماری در شهرستان رو به بهبود است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها