فرمانده سپاه کربلا:

باید از شبکه مدیریتی توانمند در مسئله تعلیم و تریبت استفاده کرد

ساری-فرمانده سپاه کربلا با اشاره به مسئله تعلیم و تربیت حلقه های صالحین گفت: اگر مقدمات تولید محتوا فراهم شود اما شبکه مدیریتی توانمند و دغدغه مند برای اجرا نباشد، زحمات به هدر می رود.
کد خبر: ۹۴۰۱۵۲۶
|
۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،چهارمین اجلاسیه استادیاران صالحین استان مازندران امروز با حضور آیت الله معلمی عضو مجلس خبرگان رهبری، سردار مسلمی فرماندهی و حجت الاسلام رعایتی مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در سالن غدیر ستاد برگزار شد.

سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا در این اجلاسیه با اشاره به مسئله تعلیم و تربیت حلقه های صالحین گفت: اگر مقدمات تولید محتوا فراهم شود اما شبکه مدیریتی توانمند و دغدغه مند برای اجرا نباشد، زحمات به هدر می رود.

سردار مسلمی با تاکید بر استفاده بسیج طلاب و حوزه های علمیه در شجره طیبه صالحین ، افزود: فرماندهان نواحی باید تلاش کنند تا از ظرفیت حوزه های علمیه استفاده کنند که اگر این کار انجام شود مساجد فعال تر میشود.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه به برگزاری کلاس های توانمندسازی صالحین هم اشاره و خاطرنشان کرد: در موضوع کرونا کلاس های توانمندسازی کنسل شد اما امروز به واسطه کنترل ویروس منحوس کرونا میتوان دوباره کلاس ها را برپا کرد.

سردار مسلمی با بیان اینکه هدف از برپایی اجلاسیه استادیاران بررسی مشکلات و رفع آن است ، گفت: فرماندهان نواحی می توانند این اجلاسیه را در شهرستان ها هم برگزار کنند و به رفع مشکلات بپردازند.

فرمانده سپاه کربلا به راه اندازی اتاق اندیشه ورز در بخش تعلیم و تربیت نواحی تاکید کرد و افزود:راه اندازی اتاق اندیشه ورز هم باعث رفع مشکلات می شود و هم در حوزه اسیب شناسی موثر است.

سردار مسلمی به تعامل بیشتر حوزه نمایندگی با حوزه های علمیه هم اشاره و خاطرنشان کرد: فرماندهان نواحی در این زمینه می توانند در زمینه اجرایی راهگشا باشند.

فرمانده سپاه کربلا از استفاده ظرفیت ها و مشوق ها در برپایی حلقه های صالحین هم تاکید کرد و گفت: جدیت در برگزاری دوره های صالحین و نظارت بردوره ها باید به صورت منظم انجام شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار