استاندار همدان:

باید فکر اساسی برای حل معضل کمبود زمین در همدان شود

همدان-استاندار همدان با بیان اینکه با همکاری شورای شهر برای حل معضل کمبود زمین در همدان باید فکر اساسی شود، گفت: باید در راستای رفع این مشکل چاره‌ای اساسی داشته باشیم.
کد خبر: ۹۴۰۱۵۳۶
|
۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، علیرضا قاسمی فرزاد امروز در آیین تکریم و معارفه معاون هماهنگی امور عمرانی و مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری همدان، اظهار داشت: امروز مهم‌ترین برنامه دولت بعد از سلامت مردم، معیشت مردم و نهضت مسکن ملی است که باید طی ۴ سال ۴ میلیون مسکن ساخته شود.

وی با بیان اینکه در چند سال اخیر وضعیت غیرقابل تحمل مسکن حاد شد، افزود: داشتن سرپناه حق هر ایرانی و هر شهروند است و ما باید به عنوان دولتمرد آن را برای مردم تامین کنیم.

استاندار همدان گفت: در شهر همدان این حلقه بسته باعث شده تا فشار کار افزایش یابد و قیمت مسکن در سال‌های اخیر ۱۰ برابر افزایش یافت.

وی با بیان اینکه با همکاری شورای شهر برای حل معضل کمبود زمین در همدان باید فکر اساسی شود، ابراز داشت: برای جوانانی که می‌خواهند تشکیل زندگی دهند باید در راستای رفع این مشکل چاره‌ای اساسی داشته باشیم.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه انتظار ما این است که بتوانیم با انسجام پیش رویم و با جذب این محاسن، معضلات را برطرف کنیم، ادامه داد: تغییر و تحولات طبیعی است و با بررسی های انجام شده توقع و انتظار زیادی از مدیران جدید داریم.

در پایان این مراسم از زحمات فرهاد فرزانه و احسان شهابی تقدیر و فرزاد تیموری به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی و مصطفی مرادی به عنوان مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری همدان معرفی شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات